در معارفه مسؤول کانون بسیج هنرمندان نوشهر عنوان شد

ظرفیت‌های هنر صدور و شناساندن انقلاب اسلامی است/ بسیج از بطن دین اسلام است

رمضانی تأکید کرد: بسیج جدای از دین ما نیست و کانون بسیج هنرمندان باید سعی کند تا هنرمندان را جذب این کانون کند و امروز هنرجایگاه خوبی را در نظام جمهوری اسلامی پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۰۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، مرتضی رمضانی بعد از ظهر امروز در آئین معارفه مسؤول کانون بسیج هنرمندان نوشهر که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و جمعی از اصحاب رسانه و خبر در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و مداوم دارد، اظهار کرد: هنر برای آن که بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند می‌تواند از ظرفیت بسیج برای تجمیع هنرمندان در راستای ارزشی نظام کنار خود گردهم آورد.

وی با بیان اینکه نقش حضور بسیج در ایران و خارج از مرزها به خوبی ایفا می‌شود و کارکرد خوبی از خود به جا گذاشته است، افزود: در هر اداره و نهادی نقش بسیج به خوبی مشهود و ملموس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر به ارائه بخشی از عملکرد کانون بسیج هنرمندان پرداخت و تصریح کرد: این کانون همه هنرمندان را در قالب یک بسیج گرد یکدیگر جمع می‌کند تا به انتظارات و خواسته‌هایی که از هنرمندان دارد دست یابد.

این مسؤول با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به‌دنبال این است تا انقلاب اسلامی همواره سربلند باشد، بیان کرد: بسیج رسانه نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری است و بنابراین اگر کسی می‌خواهد اسلام پویا و فعال بماند باید تلاش مضاعف داشته باشد و به تکلیف خود عمل کند.

رمضانی تأکید کرد: بسیج جدای از دین ما نیست و کانون بسیج هنرمندان باید سعی کند تا هنرمندان را جذب این کانون کند و امروز هنرجایگاه خوبی را در نظام جمهوری اسلامی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل نسبت به هنر حساس بودند و امروز مقام معظم رهبری پیگیر موضوعات هنرمندان هستند و مواضع خود را در این‌باره به خوبی بیان کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر گفت: ظرفیت‌های هنر می‌تواند به صدور و شناساندنانقلاب اسلامی به سایر ملل و امت‌های اسلامی کمک کند.

در پایان این مراسم «امیر حسین بالی‌لاشکی» به‌عنوان مسؤول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر معارفه و از زحمات «مریم زندی» مسؤول پیشین این کانون قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها