خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه خاتم الانبیاء آبش احمد گفت: برای اداره کشور باید حرف و نقشه راه یک رهبر و امام پیاده شود و تاریخ ثابت کرده کسانی که از ولایت فاصله گرفته اند عاقبت به خیر نشده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۸۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: بسیجیانی که منتظر ظهور امام زمان(عج) هستند باید مواظب اعمال و رفتار خود باشند تا مرتکب گناه نشوند چراکه گناه کردن موجب جدایی انسان از امام زمان و سلب توفیق عبادت و موجب از بین رفتن روزی می شود و هر انسانی که به فکر آخرت است باید با نفس اماره و شیطان مبارزه کند.

وی ادامه داد: انسان ها در آخرت هویتی مناسب با ایمان و عمل دنیایی خود پیدا می کنند و به اعتبار هویت خباثت خود در دنیا هویت درنده خویی و به اعتبار سلامت نفس از فرشته هم بالا می رود.

حجت الاسلام شکوریانبا اشاره به وضع موجود کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از مسئولان به جای اینکه به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند به فکر انتخابات سال 96 هستند و مردم را فراموش کرده اند به جای اینکه کاری کنند که بماند کاری می کنند تا بمانند.

مسئول نمایندگی سپاه کلیبر به رفتار بعضی از مسئولان اشاره و بیان کرد: تاریخ نشان داده کسانی که هرچند در گذشته سابقه درخشانی داشتند ولی بخاطر فاصله گرفتن از ولایت عاقبت خوبی نداشته و رفتار آن ها برای دیگران مایه عبرت شده است و مسئولان کنونی از آن ها درس عبرت بگیرند و کارنامه خود را بیش از این تباه نکنند.

ارسال نظرات