مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر:

مسئولین به واجب حجاب برسند موسیقی واجب نیست

تسخیری: به خدا قسم كنسرت واجب نیست و ای مسئولین محترم، حجاب واجب شرعی است؛ به داد واجب برسید، آیا كنسرت واجب شده است؟
کد خبر: ۸۷۲۲۰۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با بیان اینكه غرب سال ها با جنگ و توطئه تلاش كرد كه دین را از حكومت جدا كند و آن را به امری شخصی تقلیل دهد گفت: در خیلی از كشورها مردم و حاكمان دیندار هستند ولی قوانین دین در اداره ی جامعه نقشی ندارد و لذا دركشورهای اطراف ما، حاكمان، مدعیان دینداری هستند ولی قوانین دین اسلام بر اداره ی جامعه ی آنها نقشی ندارد كه مثال آن كشورهای نظیر عربستان، بحرین و هستند.

وی با اشاره به اینكه پس از سالها تلاش دشمن، حكومتی در جهان شكل گرفت به نام انقلاب اسلامی كه حاكمان آن می بایست برابر قانون، قوانین اسلام را در جامعه اجرا كنند، افزود: اخیراً در نشست سران اتحادیه عرب، برخی كشورها گزافه گویی هایی كرده اند، عربستانی كه تفكر انحرافی وهابیت را به كشورهای مختلف سرایت داده و از طریق آن در حال جنایت است، معترض صدور تفكر اسلام ناب محمدی از طرف جمهوری اسلامی ایران شده است كه البته باید گفت بزرگترین حامی وهابیت در این امر، آمریكا ،رژیم صهیونیستی و انگلیس مكار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسردر ادامه بیان كرد: امام(ره) پس از تشكیل حكومت اسلامی فرمودند كه ما میخواهیم این انقلاب را به جهان صادر كنیم كه دشمن از این امر وحشت زده شده است.

وی با ابراز تاسف از اظهارات زنی كه چندی پیش با زنان بی حجاب بهائیت نشست و گفت و گو داشت و اكنون نظریه ی تضعیف دین از طریق حكومت اسلامی را مطرح می كند، گفت: این زن با استدلالی عجیب مشكل وضعیت بدحجابی در جامعه را بر گردن دینی بودن حكومت می اندازد؛ درحالیكه خود این شخص كسی بود كه با شكستن حرمت والای زن در جامعه، دوچرخه سواری زنان در انظار عمومی را بدون اشكال می دانست.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه مراسم با انتقاد به وضعیت فرهنگی شهرستان، نكاتی را گوشزد كرد و تصریح كرد: مسئولین شهر باید بیش از پیش دغدغه فرهنگی داشته باشند، بخدا قسم كنسرت واجب نیست و ای مسئولین محترم، حجاب واجب شرعی است؛ به داد واجب برسید، آیا كنسرت واجب شده است؟

وی اضافه كرد: در این شهر برای وضعیت عفاف و حجاب چند جلسه تشكیل شده است؟، بنده به عنوان یكی از مسئولین فرهنگی شهرستان از تشكیل چنین جلساتی اطلاع ندارم، اگر جلساتی وجود دارد مسئولین اعلام كنند.

وی اظهار كرد: چرا دغدغه حجاب در شهر ما نیست؟، برخی در جواب می گویند كه آیا مشكل فقط موی برخی زنان است؟؛ در جواب می گوییم خیر، مساله فقط آن نیست؛ بلكه امروز دغدغه ما برهنگی و بی عفتی مردان و زنان است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسرتاكید كرد: امروز برخی می خواهند ارزشها را جابه جا نمایند، مثلا خوانندگی و خواننده را به عنوان ارزش و پاسدار ارزش عنوان می كنند؛ آیا خوانندگی پاسداری از ارزش ها است؟ یا آن جوانانی كه در عراق و سوریه جان خود را در كف دست گرفتند تا انقلاب اسلامی حفظ شود، پاسدار ارزشها هستند؟

وی در پایان گفت: اگر در جلسات اینگونه حرفها و دغدغه ها بیان نشود و در اینگونه موارد بی تفاوت باشیم، یقین بدانید كه در محضر خدای متعال و خون شهدا مسئول هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها