جهانبخش سلطانی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان می خواهند که هنرمندان با این پوشش های نامناسب ظاهر شوند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این قضایا به راحتی اتفاق می افتد مسئولان ما مشکلی ندارند و مجوز داده اند و تصویب کرده اند، مسئولان می خواهند که اینها اینگونه ظاهر شوند و گرنه کسی جرئت چنین کاری ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۰۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به پوشش های نامناسب برخی از هنرمندان گفت: کار من به گونه ای است که باید تئاتر ها را ببینم ولی پوشش ها طوری است که من سرم را پایین می اندازم.

وی افزود: وقتی این قضایا به راحتی اتفاق می افتد نشان می دهد که مسئولان ما مشکلی ندارند و مجوز داده اند و تصویب کرده اند، از کوزه همان برون تراود که در اوست مسئولان می خواهند که اینها اینگونه ظاهر شوند و گرنه کسی جرئت چنین کاری ندارد.

سلطانی گفت: کافی است در جشنواره ها حضور بیابید هر سال در در تئاتر ها، در فیلم ها، دقت کنید همه چیز تغییر کرده یعنی کلا فرهنگ و هویت و زبان و لباس و تمام اینها را عوض کرده اند.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: این پوشش های نامناسب هنرمندان تاثیر منفی خود را بر جامعه گذاشته، برخی از مسئولان به خاطر اینکه جامعه را آرام کنند تا کسی نق نزند و ایراد نگیرد بهترین بستر را در فرهنگ می بینند از زبان و لباس و گویش و هویت شروع می کنند و از آنجا عقیم می کنند چرا که وقتی فرهنگ را عوض کردند همه چیز تغییر می کند و به راحتی می توانند تفکرات خود را انتقال دهند.

سلطانی تصریح کرد: البته این پوشش های نامناسب در مورد همه بازیگران و هنرمندان وجود ندارد ولی همین موضوع باعث فراگیر شدن می شود، این پوشش های نامناسب در تئاتر تهران خیلی زیاد است و در اصفهان هم من چند تئاتر دیدم و از این قضیه اشکم در آمد و متاثر شدم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار