فرمانده سپاه ناحیه املش:

شرکت 90 دانش آموز املشی در طرح یاوران ولایت

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: در دومین دوره طرح یاوران ولایت حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان املش 90 دانش آموز دختر و پسر بسیجی از 15 واحد مقاومت بسیج پیشگام شهرستان املش سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال، فرمانده سپاه ناحیه املش از آغاز طرح یاوران ولایت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح یاوران ولایت برای اعضاء شورای واحدهای مقاومت بسیج پیشگام اعم از دخترانه و پسرانه با هدف آموزش سازمانی به مدت دو شبانه روز برگزار می‌شود.

وی افزود:در دومین دوره طرح یاوران ولایت حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان املش 90 دانش آموز دختر و پسر بسیجی از 15 واحد مقاومت بسیج پیشگام شهرستان املش سازماندهی شده‌اند.

سرهنگ خوشحال گفت:از مجموع این تعداد 42 دانش‌آموز بسیجی پسر از 7 واحد مقاومت بسیج پسرانه در دبیرستان شبانه روزی امام جعفرصادق(ع) امروز و فردا و 48 دانش‌آموز بسیجی دختر از 8 واحد مقاومت بسیج دخترانه شنبه و یکشنبه آینده در مجتمع شبانه روزی فاطمیه در این دوره شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه املش ادامه داد:دانش‌آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح یاوران ولایت در این دو شبانه روز علاوه بر برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و آموزش‌های بصیرتی و معرفتی؛ آموزش‌های سازمانی را در قالب 8 کلاس فرا می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه املش به اجرای اردوهای یکروزه جهادی دانش‌آموزان بسیجی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول اجرای این اردو با شرکت 18 دانش‌آموز بسیجی از واحد پیشگام شبانه روزی فاطمیه املش در برداشت محصول گندم در روستای ملکوت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار خوشحال گفت:این اردوهای جهادی یکروزه در سه مرحله دیگر در ماه جاری و ماه آینده در برداشت برگ سبز چای توسط دانش آموزان بسیجی واحد حضرت رقیه(س) رانکوه و برداشت محصول برنج توسط دانش آموزان بسیجی واحد امام جعفرصادق(ع) رانکوه هر دو رانکوه اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش تصریح کرد: یک مرحله از اردوی جهادی یکروزه دانش آموزی برداشت و جمع آوری محصول فندق است که توسط دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت پوینده شبانه روزی دین و دانش ملکوت در روستای ییلاقی موسی کلایه اجرا می شود که در هر مرحله از این اردوها از 10 دانش آموز بکارگیری می شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش به اجرای طرح ده روزه هجرت3 اشاره کرد و گفت:طرح هجرت3 با هدف زیباسازی و نقاشی همراه با تعمیرات و مرمت جزئی مدارس تابستان امسال در سه واحد آموزشی هنرستان فنی حرفه ای املش، شهید مطهری کیاکلایه و مجتمع آموزشی ولیعصر(عج) روستای ییلاقی موسی کلایه اجرا می شود.

سرهنگ خاطرنشان کرد: در طرح هجرت3 در مجموع 70 دانش آموز دختر و پسر بسیجی از واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام مرحوم حقانی، شهید رجایی و ولیعصر(عج) بکارگیری می شود که این طرح از هفته گذشته در هنرستان مرحوم حقانی و مجتمع ولیعصر(عج) موسی کلایه از هفته گذشته شروع شده و در مدرسه شهیدمطهری کیاکلایه هم از هفته آینده شروع می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار