مسابقات قرآنی ویژه فرزندان، خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های مختلف فرهنگی را در سطح شهرستان زنجان به ویژه برای فصل تابستان پیش‌بینی کرده است.

حسین تقی‌بیگلو با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سپاس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان در طول و به ویژه در مناسبت های مختلف است، افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در این شهرستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر زنجان 26 حسینیه شاهد وجود دارد، اضافه کرد: متولی این حسینیه‌ها همسران و والدین شهدا هستند.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه والدین و همسران شهدا خانه‌های خود را با عنوان حسینیه شهدا نامگذاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این خانه‌ها یا حسینیه‌ها جلسات قرآن، احکام، زیارت عاشورا، دعا و قرائت می‌شود.

تقی‌بیگلو با بیان اینکه در این حسینیه‌ها کارها و اقدامات خیری نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این خانه‌ها پیگیری کارهای خیر همچون تهیه جهیزیه، کمک به بی‌بضاعتان صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان خاطر نشان ساخت: برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های مورد نظر در سال جاری است.

ارسال نظرات