در آستانه تکریم شهید رسانه و روز خبرنگار در ساری برگزار می شود:
در آستانه روز تکریم خبرنگار(17 مرداد) و زنده نگه داشتن شهید رسانه ای نظام اسلامی( محمود صارمی) اولین برنامه پیاده روی خانوادگی اصحاب رسانه در ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۸۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری بیست و نهمین نشست کتاب‌خوان ساری گفت: این نشست، ویژه اصحاب رسانه است که 16 مرداد ماه در ساعت 17 و در خیابان جمهوری اسلامی، کوچه میرمشهد و کتابخانه ابن شهرآشوب ساروی برگزار میشود.

عباس زارع اظهار کرد: با همکاری ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، خانه مطبوعات و مساعدت استانداری مازندران بهویژه علیرضا یونسی رئیس شورای اطلاعرسانی این استان، خانه مطبوعات مازندران صاحب یک مکان همیشگی و متعلق به این مجموعه فرهنگی شد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه اصحاب رسانه مازندران به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد و افزود: این برنامه، هشت صبح روز جمعه 15 مردادماه از میدان مرحوم جابر معافی (باغ سنگ) تا پارک ملل ساری برگزار میشود.

وی از برگزاری همایش بزرگ خبرنگاران این استان در 17 مردادماه به میزبانی شهر هزار سنگر آمل خبر داد که همراه با اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تجلیل از برترین‌های این جشنواره است.

زارع در پایان با اشاره به فعالیت هشت روزنامه محلی در مازندران گفت: یک سالنامه، 58 فصل‌نامه، 14 دو فصل‌نامه، 25 ماهنامه، 2 دو ماهنامه، 39 هفته‌نامه، 16 دو هفته‌نامه، 39 هفته‌نامه، 58 فصل‌نامه و 14 دو فصل‌نامه همچنین 84 سرپرستی روزنامه سراسری و خبرگزاری، حدود 70 پایگاه خبری و در مجموع 258 مرکز توزیع مطبوعات استانی و کشوری در مازندران فعالیت دارند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها