خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین گفت: حضور زن در عرصه های خدماتی و فعالیتی منافاتی با قوانین شرع مقدس اسلام ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

حجت الاسلام علی نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون بحث اشتغال زنان در جامعه گفت: حضور زن در خانواده و ایفای نقش همسری و مادری بهترین کار برای یک زن است.

وی با اشاره به آیات قرآن و هم‌چنین سخنان بزرگان در خصوص حضور زن در اجتماع و هم‌چنین فعالیت وی تبیین کرد: حضور زن در عرصه های خدماتی و فعالیتی منافاتی با قوانین شرع مقدس اسلام ندارد به شرط آن‌که موجب ایجاد خلل در وظایف مادری و همسری او نشود.

نظری با اشاره به آیه قرآن که اگر فردی کسی را زنده کند جهانی را زنده کرده است، تصریح کرد: فرزندآوری و خلق یک موجود جدید از عدم و نیستی جزء بهترین کارهاست.

این مسئول با اشاره به لزوم اشتغال زنان در جامعه و نقش دولت در این خصوص تشریح کرد: دولت موظف است امتیازات و خدمات ویژه ای هم‌چون کم کردن ساعات کار برای خانم ها و مرخصی برای آن ها در نظر بگیرد تا به وظایف آن ها در خانه لطمه ای وارد نشود.

نظری در خاتمه با ابراز نگرانی از پیر شدن جمعیت در آینده‌ای نه چندان دور گفت:اگر رشد جمعیت جامعه به همین منوال پیش رود دیگر کسی کمک حال پیران نخواهد بود و جامعه ای سالخورده به وجود خواهد آمد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها