فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فرماندهان باید در حوزه سرزمینی خود نقاط حادثه‌خیز را بشناسید و آمادگی کامل جسمی و فکری را برای مقابه با هر حادثه داشته باشید.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۷۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در سومین همایش فصلی فرماندهان 72 گردان بیت المقدس و 9 گردان کوثر سپاه استان گیلان به تشریح تاکتیک‌های رزمایش  دفاع از کوی برزن پرداخت.

وی تصریح کرد: به دست آوردن آمادگی رزم بسیار مشکل است و از دست دادن آن بسیار آسان است و چون گردان‌های بیت‌المقدس چند وجهی هستند باید همیشه آماده باشند و این مسئله تلاش زیادی را می‌طلبد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان از استان‌های حادثه خیز کشور است گفت: این مسئله  بسیار مهم است و شما باید برای حوادث طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشید.

سردار عبدالله‌پور ادامه داد: فرماندهان باید در حوزه سرزمینی خود نقاط حادثه‌خیز را بشناسید و آمادگی کامل جسمی و فکری را برای مقابه با هر حادثه داشته باشید.

گفتنی است، در پایان این همایش به سولات شرکت کنندگان پاسخ و به فرماندهان نمونه پایگاه   هدایایی اهدا شد. این  همایش در راستای ماموریت قرارگاه استانی امام هادی (ع) و گردان‌های رزم  بسیج مطالبی بیان کرد.

ارسال نظرات