قوانین حاکم بر شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بر اساس قوانینی ایجاد شده و اداره می‌شوند که سالهای سال است صحت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۷۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در جلسه شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به موانع پیش روی بنگاه‌های تولیدی استان گفت: ضروری است تا با هدف رونق تولید و توسعه و آبادانی استان زنجان برخی از موانع و سختگیری‌های بی‌مورد که از سوی دستگاه‌ها بر تولیدکنندگان اعمال می‌شود برداشته شود.

غلامحسین جمیلی با بیان اینکه تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور موظف به اجرای قوانین هستند، افزود: قوانین حاکم بر شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بر اساس قوانینی ایجاد شده و اداره می‌شوند که سالهای سال است صحت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تجمعات چند روزه کارگران و پرسنل شرکت ایران ترانسفو و دست از کار کشیدن آنها افزود: این اقدام معترضان نهادینه کردن اقدامی غیرقابل قبول و مخالف با رونق و توسعه در واحدهای تولیدی استان زنجان است که به هیچ عنوان زیبنده نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان افزود: البته ما به مطالبات به حق کارگران و پرسنل شرکت ایران ترانسفو احترام می‌گذاریم اما بهتر است تک تک فعالان و تلاشگران حوزه تولید رفتاری متناسب با آن چه را که شایسته است دنبال کنند.

ارسال نظرات