مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه محسوب می شوند

عبدالملکی گفت: خبرنگاران با توجه به جایگاه مهم و ارزشمند و به کار گیری اخلاق حرفه ای می توانند جامعه را در مسیر درست هدایت کرده و حقوق و مطالبات مردم را پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۵۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ؛ سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تبریک 17مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: دشمنان اسلام در برهه های مختلف زمانی همواره و با روش های گوناگون با اسلام در جنگ بوده اند ودر این مسیر از شیوه های مختلفی استفاده کرده اند که امروزه از جنگ نرم که از ابزار های فکری و فرهنگی به شمار می آید استفاده می کنند.
 
خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه محسوب می شوند
وی با اشاره به اهمیت جنگ نرم و نقش مهم رسانه ها افزود: با هوشیاری و شناسایی تکنیک های جنگ نرم و معرفی ماهیت آن توسط رسانه های داخلی، که انجام این کار بسیار مهم و بزرگ بر دوش خبرنگاران  است، باعث عدم انحراف جامعه در مقابله با بحران های زود گذر می شود .

معاون روابط عمومی سپاه استان البرز انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن در دفاع از ارزشها و وحدت کلمه در منافع ملی و مصالح نظام را یکی از راهکار های رسانه های داخلی در مقابل جنگ نرم دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق و صادقانه  یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران به شمار می آید.

 عبدالملکی در پایان خاطر نشان کرد : خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه محسوب میشوند و با توجه به این جایگاه مهم و ارزشمند و به کار گیری اخلاق حرفه ای میتوانند جامعه را در مسیر درست هدایت کرده و حقوق و مطالبات مردم را پیگیری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها