امروز شهدای مدافع حرم از جمله شهید محمود نریمانی به حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) اعلام کردند که اگر شما نیستید ما رسالت و کار شما را در قبال حضرت زینب (س) انجام خواهیم کرد و این عزیزان با افتخار به خیل عظیم شهیدان پیوسته و باعث عزت کشور عزیزمان شدند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمود نریمانی اظهارداشت: از تمامی مسئولین و خانواده های شهدا و مردم شهر کرج تشکر میکنم که در مراسم تشییع   شهید سر افراز حضور پیدا کردید.

پیام شهدای مدافع حرم به دشمنان اسلام/ برای دفاع از اسلام و قرآن تا پای جان ایستادگی می کنیم

وی افزود: این حرکت و رفتار ناجوانمردانه دشمنان دین و قرآن، حکایت از جهل در سیاست، اخلاق و همه شئونات انسانی و اسلامی دارد که در برابر اسلام راستین و ملت های مومن و مسلمان در تمام نقاط دنیا دست به قبضه اسلحه شده اند و هر روز شاهد انفجار ترور، شهادت و کشته شدن جمع کثیری از انسان های بی گناه هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان البرز گفت: آنچه که امروز از مراسم شهید نریمانی پیام ارسال می کنیم به دنیا این است که اینجا ایران است، ایران سرزمین مردان و زنان پاک و با ایمانی است که با قدمت چند هزار ساله و بیش از 1300 سال در پذیرش اسلام راستین در رکاب اولیاء خدا و ان شاء الله در آینده ای نزدیک در رکاب وجود مقدس امام زمان (عج) و امروز تحت زعامت و ولایت ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب برای دفاع از اسلام و قرآن تا پای جان ایستادگی می کنیم که شهید محمود نریمانی یکی از آن میلیون ها جمعیتی است که عاشقانه به اهل بیت عصمت و طهارت دل داده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زینب (س) بیان داشت: حضرت زینب (س) دختر امیرالمومنین(ع ) و خواهر بی نظیر امام حسین (ع ) است که دو شخصیت بی نظیر حادثه عاشورا حضرت ابوالفصل العباس (ع) و علی اکبر(ع) لحظه به لحظه در تمام صحنه ها پای رکاب حضرت زینب (س) پروانه وار چرخیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خاطر نشان کرد:  امروز شهدای مدافع حرم از جمله شهید محمود نریمانی به حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) اعلام کردند که اگر شما نیستید ما رسالت و کار شما را در قبال حضرت زینب (س) انجام خواهیم کرد و این عزیزان با افتخار به خیل عظیم شهیدان پیوسته و باعث عزت کشور عزیزمان شدند.

 
 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم"محمود نریمانی" بر پیکر وی نماز خواند.

عکس/ تشییع پيکر شهيد "محمود نریمانی" در کرج

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمود نریمانی در کرج برگزار شد

"محمود نریمانی" از استان البرز به جمع شهدای مدافع حرم پیوست+عکس




ارسال نظرات
پر بیننده ها