خبرهای داغ:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین بیان کرد: باید طرح هایی چون طرح ولایت در وسعت بیشتری برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۳۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین با حضور مسوولان، اساتید و 350 نفر از دانشجویان شرکت کننده در اين طرح که صبح دیروز در سالن شهدای گمنام دانشگاه امام برگزار شد.

ابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در این مراسم با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند نسل جوان و دانشجویانی است که در مسیر ارتقای معرفتی و بصیرتی خود گام بردارند اظهار کرد: برگزاری طرح های معرفتی- بصیرتی نظیر طرح ولایت می تواند زمینه رشد و تعالی نسل جوان به سمت آموزه های دینی بصیرتی را فراهم کند. از این رو همواره مورد توجه مسوولان و به ویژه مقام معظم رهبری است.
 
وی نسل جوان امروز را مدیران آینده کشور دانست و افزود: هر چه سرمایه گذاری در راه ارتقای سطح بینش جوانان بیشتر شود بی شک ثمره آن نیز به نفع کشور و نظام اسلامی خواهد بود چرا که جوانان امروز نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب بر عهده خواهند داشت.  

نائینی خطاب به دانشجویان حاضر در طرح ولایت گفت : بدانید انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و ثمره سال ها مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی است و خون های بسیاری برای پیروزی آن داده شده است از این رو قدردان آن باشید و اجازه ندهید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

این مسوول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به جوانان قانونمند، مطابق با اخلاق اسلامی، مدیر و بصیر نیازمند است عنوان کرد: جوانان باید پرچم این کشور و نظام را بر فراز افتخار و پیشرفت و سربلندی برافراشته کنند.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه طرح ولایت را از طرح های با نشاط و با برکت دانشجویی است گفت: برنامه های متنوعی توسط مجریان این برنامه در هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین برگزار شد که امیدواریم دانشجویان حاضر در این طرح از آن بهره وری لازم را کرده باشند.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا طرح هایی نظیر طرح ولایت در وسعت بیشتری برگزار شود چرا که از نتایج آن ارتقای سطح فکری و اعتقادی شرکت کنندگان آن است.

نائینی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا آموزه های دینی و قرآنی را در راس امور خود قرار دهیم و بدانیم که خداوند شاهد و ناظر بر اعمال ما است تا از مسیر حق و حقیقت فاصله نگیریم.

تقدیر از اساتید حاضر در طرح و گرفتن عکس های یادگاری در این دوره پایان بخش هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها