تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمود نریمانی در کرج برگزار شد

صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم "محمود نریمانی" از فلکه اول رجایی شهر کرج انجام و در روستای دوران به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم "محمود نریمانی" با حضور مردم شهید پرور شهرستان کرج، مسئولان نظامی و انتظامی از فلکه اول رجایی شهر کرج انجام و در روستای دوران به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمود نریمانی در کرج برگزار شد

در این مراسم پدر شهید مهدی نریمانی با تشکر از حضور مردم شهید پرور کرج که در مراسم تشییع شهید محمود نریمانی که باعث دلگرمی خانواده این شهید شده اند اظهار داشت: محمود راه خود را انتخاب کرده بود و میدانست چه راهی را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به یادگار شهید محمود نریمانی گفت: برای من دعا کنید تا بتوانم دین خود را نسبت به یادگار این شهید" محمد هادی نریمانی" ادا کنم.

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمود نریمانی در کرج برگزار شد


پدر شهید محمود نریمانی اظهار داشت: گفته اند محمود زخمی شده است و پیکر او قطعه قطعه شده است، اشکالی ندارد چون من او را به خدا هدیه کرده ام، این یادگار اندکی است که تقدیم به حضرت زینب (س) شده است.

وی با اشاره به وصیت شهید محمود نریمانی به اقامه نماز در اول وقت بیان داشت: از جوانان میخواهم که هیچ گاه از نماز اول وقت جدا نشوند و ریسمان خدا را چنگ بزنند، و از خط ولایت جدا نشوند و با خط ولایت حرکت کنند.


 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم"محمود نریمانی" بر پیکر وی نماز خواند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،"شهیدمحمود نریمانی"از استان البرز در تاریخ 10 مرداد ماه 95 در استان "حما" سوریه، توسط تروریست ها تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 

 
 
 شهید نریمانی اهل روستای دروان از توابع شهر کرج بوده و از این شهید یک فرزند 2 و نیم ساله به نام "محمد هادی" به یادگار مانده است.
 
مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار روز 5 شنبه 14 مرداد ماه از ساعت 17 الی 19 در مصلی بزرگ شهرستان کرج برگزار خواهد شد. 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار