خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری قزوین:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان قزوین گفت: اگر توجه به مساجد شود بسیاری از هزینه های فرهنگی کاهش می یابد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در نشست با فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: ما در مجموعه شهرستان البرز حدود 27 کانون فرهنگی هنری داریم که به این تعداد کانون 6 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار فرهنگی در بخش نخست مساعدت شده است.

وی ادامه داد: از 27 کانون فرهنگی هنری واقع در این شهرستان، سه مورد روستایی بوده و مابقی شهری و یک کانون مصلی و یک کانون تخصصی است و قصد داریم که تعدادی کانون جدیدالتاسیس در شهرستان البرز داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان قزوین اضافه کرد: 10 میلیون تومان اعتبارات تجهیزاتی به کانون های شهرستان البرز تخصیص یافته است که با توجه به توانی که در مجموعه دبیرخانه بوده حمایت از کانون ها انجام شده است و قطع یقین این مساعدت ها در مراحل بعدی ادامه دارد.

وی با اشاره به لزوم حمایت فرماندار البرز از کانون های مساجد این شهرستان عنوان کرد: پتانسیلی خوبی در این شهرستان وجود دارد؛ مساجد پشتوانه خوبی برای نظام جمهوری اسلامی هستند ونیازمند حمایت و مساعدت شما هستیم و اگر توجه شود اتفاقات بسیار خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام رمضانی توضیح داد: اگر توجه به مساجد شود بسیاری از هزینه های فرهنگی کاهش می یابد و همه مشکلات ما این است که به لحاظ مالی بضاعت کمی داریم و درخواست داریم فرمانداران این بخش را دیده و مساعدت داشته باشند.

وی یادآور شد: شاید ثمره این کارها را یک روزه شاهد نباشیم ولی با این اتفاقات که در مجموعه مسجد رخ داده است قطع یقین در آینده می توانیم وفاق و همدلی را در این مجموعه شاهد باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها