معاون اجرایی سازمان بورس خبر داد

حمله هکری به هسته مرکزی معاملات بورس تهران امکان‌پذیر نیست

محمدرضا شیخ الملوکی، با اشاره به تلاش جدی کارکنان فنی سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اطمینان داد که بزودی ریشه مشکل به وجود آمده کشف و اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۹۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون اجرایی سازمان بورس خبر داد که اشکال پیش آمده در هسته معاملات بورس تهران در حال بررسی دقیق و فنی است و به محض مشخص شدن مشکل، اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد.

بنا به این گزارش ، صبح امروز هسته معاملات بورس تهران برای بار سوم در ماه های اخیر دچار اختلال شده که این امر تعداد زیادی از فعالان بازار سرمایه را سردرگم کرده است.

این گزارش حاکی است که تا لحظه مخابره خبر، همچنان هسته معاملات  بورس تهران قطع بوده و دچار اختلال است.

"محمدرضا شیخ الملوکی" هرگونه حمله هکری به سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران را رد کرده وگفت که این سامانه درشبکه‌ای ایزوله  و بسته قرار داده و مشکل به وجود آمده کنونی مربوط به سامانه داخلی است.

وی، با اشاره به تلاش جدی کارکنان فنی سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اطمینان داد که بزودی ریشه مشکل به وجود آمده کشف و اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،درعین حال به قطعی هسته مرکزی معاملات دردودفعه پیش درماه‌های اخیرهم اشاره داشت وگفت که در دو مورد قبلی اختلال در هسته مرکزی هیچ ربطی به مشکل داخلی سامانه شرکت فناوری بورس تهران نداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار