خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: اگر قانون عفاف و حجاب، مد و لباس و امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود بیش از ۷۰% مشکلات جامعه حل می شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۸۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در ادامه مطالبه گری اجرایی شدن مفاد قانون عفاف و حجاب مصوبه سال ۱۳۸۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی جمعی از مردم و خانواده معزز و معظم شهدا با همراه داشتن تومار امضاء شده توسط مردم در راهپیمایی۲۱ تیرماه در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سالک جمع شده و روند اجرای این مصوبات را از وی جویا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک ضمن تشکر از غیرت اسلامی جمع حاضر و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی ۲۱ تیر گفت: این اقدام میدانی و حرکت اصفهان نشانگر این است که در شرایط حساس و لازم و بالقوه تدین مردم اصفهان از دفاع از دین را می توان بالفعل کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان مشکلات ایجاد شده در سر راه اجرا و نظارت قانون عفاف و حجاب در ابتدای نمایندگی خود در مجلس نهم پرداخت و اظهار کرد: فرار دستگاههای اجرایی به لحاظ مرز بندی های لازم در بین برخی استانداران برای مطالبه اجرایی این قانون از دستگاه ها مواردی بود که پس از نظارت یکساله به آن برخورد کردیم.

وی در ادامه گفت: مبارزه با علت بد حجابی لازم است ولی بهتر است برای این کار ۳ مرحله دیده شود: ابتدا آشنا کردن مردم با محتوای معرفت دینی، دوم استفاده از ابزار تکنولوژی برای منتشر کردن احکام اسلام و سوم عزم ملّی که این سه می تواند ریشه بد حجابی را خشک کند.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به نیروهای حزب اللهی و مردم متدین و خانواده  معظم شهدا قول داد اولین دستور کار خود در مجلس دهم را نظارت بر اجرای این قانون قرار داده و از همه دستگاههای مجری این قانون مطالبه جدی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قانون عفاف و حجاب، مد و لباس و امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود بیش از ۷۰% مشکلات جامعه حل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها