فرمانده سپاه ناحيه مهران گفت: طرح هجرت سه مي تواند در ارتقاي كيفيت مدارس كمك كند و دانش آموزان در محيطي زيبا به تحصيل مشغول شوند.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مهران ،سرگرد روح الله جاويدان در بازديد از طرح هجرت سه مهران افزود: طرح هجرت با هدف احیا و بازسازی مدارس شهرستان مهران شروع و تا نیمه ی شهریور ادامه دارد.

وي با ابراز خرسندی از پیشرفت طرح هجرت در این شهرستان گفت: اين طرح تا كنون 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و كار بازسازي واحد هاي آموزشی روستاهاي چالاب و شهرك اسلاميه در حال اتمام است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران اظهار كرد: در طرح هجرت 3 به عرصه های مختلفی از جمله زیباسازی، رنگ آمیزی و شعار نویسی در مدارس تاکید شده و در حال اجرا است.

جاويدان به همکاری سازمان های مختلف در اجرای موفق این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی،بسیج سازندگی و اداره کل نوسازی مدارس استان انجام و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

وی همچنین به مشارکت همگانی در این طرح اشاره کرد و گفت: تعداد 130 دانش اموز در قالب این طرح فعالیت دارند و بسیجیان فرهنگی نیز به عنوان مجری طرح در سطح واحد های آموزشی همکاری می کنند.

فرمانده سپاه ناحيه مهران ضمن اشاره به مدارس تحت پوشش این طرح گفت: طرح هجرت 3 در مدارس ابتدایی،متوسطه ی اول و متوسطه ی دوم در حال اجرا است تا فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان از کیفیت مطلوبی برخوردار شود.

ارسال نظرات