خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خواستار شد
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های کنگره 3 هزار شهید این استان سرعت بیشتر و کار قابل ارائه انجام دهند چراکه این امر استمرار حرکت در مسیر شهدای گرانقدر را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۷۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی در نشست ستاد کنگره 3 هزار شهید استان قزوین که شامگاه سه‌شنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین ماندگار شدن و اثرگذار بودن این کنگره در جامعه باشد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌ها و اقدامات کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با ماندگاری آغاز شده که این امر سبب حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: نگاه اداری به برگزاری برنامه‌های کنگره 3 هزار شهید استان قزوین مانع از رسیدن به اهداف مطلوب می‌شود چراکه عمق‌بخشی به ارزش‌های انقلاب‌اسلامی تکالیفی فراتر از وظایف اداری دارد.

شاهرخی با اشاره به چاپ کتاب در سطح ملی تصریح کرد: وجود 26 قطعه مستند‌، اسناد دیداری و چاپ کتاب در سطح مطلوب قرار ندارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه‌های اداری برای برگزاری برنامه‌ها و اقدامات طراحی و پیش‌بینی شده خاطرنشان کرد: نداشتن ردیف بودجه‌ای در دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین عامل در اجرای برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین دعوت از مسؤولان کشوری برای حضور در کنگره 3 هزار شهید این استان خبر داد و یادآور شد: کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با هدف حفظ و زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در این استان برگزار می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه کنگره 3 هزار شهید استان قزوین به فراموشی سپرده نشدن شهدا می‌انجامد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های کنگره 3 هزار شهید این استان سرعت بیشتر و کار قابل ارائه انجام دهند چراکه این امر استمرار حرکت در مسیر شهدای گرانقدر را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در نشست بعدی که در این راستا برگزار می‌شود شرح وظایف مورد تجزیه قرار گیرد و مراحل اقدامات صورت گرفته بیان شود و اجرای برنامه‌ها نیز تسریع یابد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مطرح کرد: مردم جامعه با پرداخت هزینه و برپایی مراسمات، اقدامات لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را انجام می‌دهند و این امر باید تقویت شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها