سکان خانه‌ها در اختیار زنان خانواده است و زنان مازندرانی می‌توانند در حوزه تولیدات کشاورزی، صنایع دستی ورود پیدا کنند و بسیج سازندگی نیز از این زنان حمایت مضاعف‌تری به عمل می آورد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، سرهنگ غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران عصر دیروز(سه‌شنبه) در گفتگویی، گفت: محورهای اساسی بسیج سازندگی در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود : بسیج سازندگی در سنوات گذشته غریب بر ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اختیار مردم شریف استان مازندران قرار داده شده و در سال جاری نیز بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی خواهیم داشت و بنا هست که ۵ هزار واحد اقتصادی در بخش‌های مختلف کشاورزی ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد : در حوزه محرومیت زدایی با استفاده از گروه‌های جهادی یک هزار نقطه در استان مازندران شناسایی و تعریف شده و امروز شاهد عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکن برای نیازمندان، که ۲۴۰ واحد از آن مربوط به عزیزان تحت پوشش نهاد کمیته امداد امام(ره) هستند و ۶۰ واحد باقی مانده نیز برای مددجویان بهزیستی که کار اجرای آن را توسط استاندار و مدیران استانی شروع شده است.

شریعتی بیان کرد: دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه‌های زیر ساختی جغرافیای مازندران است، که در حوزه‌های پل سازی، راه‌سازی و همچنین تعمیر و مرمت حسینیه‌ها، امامزاده‌ها، مساجد و اماکن عمومی استان مازندران فعالیت می‌شود که غریب بر ۴۰ پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا می‌باشد، که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان، در حال اجرای این پروژه‌ها هستیم.

سرهنگ شریعتی در مورد اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در سطح استان، گفت : یکی از شعارهای اساسی در مورد اقتصاد مقاومتی این هست که هر خانه‌ی ایرانی به منزله‌ی یک کارخانه بوده و لذا سکان این خانه‌ها در اختیار زنان خانواده بوده و زنان مازندرانی می‌توانند در حوزه تولیدات کشاورزی، صنایع دستی ورود پیدا کنند و بسیج سازندگی نیز از این زنان حمایت مضاعف‌تری می‌شود، لذا اگر زنان مازندرانی در خود توانمندی تولید و انگیزه اشتغال را می‌بینند، می‌توانند به بسیج سازندگی هر شهرستان مراجعه کنند تا بتوانند از تسهیلات حمایتی و همچنین آموزش‌هایی که برای اشتغال آنان برنامه‌ریزی شده استفاده و بحره لازم را ببرند و کسب درآمد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها