خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف قزوین و کردستان اظهار کرد: انتقال فرهنگ، سبک زندگی جهادی و سیره رضوی مهم‌ترین دستاورد جشن‌های زیر سایه خورشید می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۶۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و کردستان در خصوص جشن های مردمی زیر سایه خورشید اظهارکرد: امسال به لطف خدا به مناسبت دهه کرامت از 16 تا 24 مردادماه سال جاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای سومین سال متوالی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در استان قزوین برگزار می شود.

وی مطرح کرد: هدف از اجرای جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید این است تا افراد کم‌بضاعت که تاکنون موفق به پابوسی و زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند با اعزام کاروان رضوی به این مناطق بتوانند به این توفیق نائل شوند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و کردستان تشریح کرد: انتقال فرهنگ، سبک زندگی جهادی و سیره رضوی مهم‌ترین دستاورد جشن‌های زیر سایه خورشید طی دهه کرامت است.

 نوروزی تصریح کرد: حضور سه نفر از خادمان امام رضا(ع)، همراه با یک مبلغ و همچنین یک مسؤول کاروان طی هشت روز و برگزاری بیش از 170 برنامه فرهنگی در قزوین از برنامه‌های تشکل زیر سایه خورشید استان قزوین است.

وی یادآور شد: حضور در شهرهای قزوین، آبیک، آبگرم، شال، تاکستان، نیارک، الموت غربی، اقبالیه و مهرگان و همچنین ارگان‌های دولتی از قبیل صدا و سیمای مرکز قزوین، استانداری قزوین، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، نیروی انتظامی، زندان مرکزی و مرکز ایتام و کودکان از دیگر برنامه‌هایی است که خادمان حرم امام رضا‌(ع) در قزوین خواهند داشت.

وی از دیگر برنامه‌هایی که خادمان حرم امام رضا‌(ع) در قزوین خواهند داشت حضور در حوزه علمیه، بیمارستان‌ها، دیدار‌هایی با اهالی قلم و اصحاب رسانه و همچنین خانواده معظم شهدای مدافع حرم، جانبازان و مسؤولان شهری(امام جمعه، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران شهری) است.

این مقام مسئول  اضافه کرد: گره‌گشایی از نیازمندان و توسعه فرهنگ دگرخواهی در پرتوی خداخواهی از جمله آموزه‌های سیره زندگی حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است، که در این دوره از کاروان‌های زیر سایه خورشید سعی بر این بوده که با جدیت پیگیری ‌شود.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها