خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۲۱۸۵۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بصیرتی با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در سالن آمفی تئاتر مرکزی شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با حضور دانشجویان حاضر در هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین برگزار شد.

سردار شاهرخی در این همایش با تاکید بر لزوم شناخت سیره شهدا اظهار کرد: باید طوری در زندگی خود عمل کنیم که شهدا دعا گوی ما برای تداوم آن مسیر باشند.

وی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که جوانی اروپایی هم پای رزمندگان در جبهه های نبرد حاضر شد و در مقابل جبهه باطل اسلحه به دست گرفت.

ایستادگی رمز پیروزی در مقابل دشمنان/مطالبه گری از مسوولان از مهمترین فعالیت دانشجویان انقلابی است 

سردار شاهرخی با بیان اینکه این شهید جوان اروپایی می تواند الگوی خوبی برای نسل جوان امروز باشد گفت : انتخاب راه درست آن هم در فضایی که فسق و فجور در آن جولان می دهد کار سختی است اما این جوان با انتخاب اسلام علی رغم مخالفت خانواده و دوستان بر اعتقاد خود راسخ ایستاد و از آن کوتاه نیامد.
 
وی تصریح کرد: اگر جوان امروز راه درست را از باطل بشناسد باید بر آن ایستادگی کند چرا که رمز پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی است و همین امر هم سبب شده علی رغم تلاش و علاقه دشمن نام انقلاب اسلامی پر طنین و با صلابت در جهان ماندگار شود.

این مسوول تاکید کرد: دانشگاه ها باید در راه نشاط و پویایی هر چه بیشتر دانشجویان برای ایجاد انگیزه و تلاش و همت نسل جوان تلاش کنند تا در نتیجه آن شاهد ارتقای جایگاه علمی در دانشگاه ها باشیم.

                                                             
وی با انتقاد از تفکری که در آن به بهانه ایجاد نشاط و شادی معتقد به برگزاری کنسرت و اردوی مختلط در فضای دانشگاه و مراکز علمی است گفت: باید به دنبال راه های دیگری که در آن ایجاد نشاط بدور از حاشیه و اختلاط منفی که گاه به فسق و گناه آلوده می شود بود

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین خطاب به مسوولان عنوان کرد: فعالیت تشکل های دانشجویی انقلابی در دانشگاه امری لازم است لذا مسوولان با باز گذاشتن عرصه برای فعالیت آنها که همسو با انقلاب هستند اجازه رشد و ارتقای فکری و بصیرتی را به دانشجویان بدهند.

وی با انتقاد از برخی سخت گیری نسبت به تشکل های دانشجویی که اجازه مطالبه گری را به آنها نمی دهند اذعان کرد: مطالبه گری از مسوولان در راستای سیاست های انقلاب است تا مسوولان بدانند اقشار مختلف مردم از جمله نسل جوان و فرهیخته دانشجو نظاره گر اعمال و اقدامات آنها هستند و اجازه انجام هر کاری که خلاف خطوط قرمز انقلاب است را به آنها نخواهند داد.

                                          ایستادگی رمز پیروزی در مقابل دشمنان/مطالبه گری از مسوولان از مهمترین فعالیت دانشجویان انقلابی است

سردار شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: نصرت الهی با جبهه حق است از این رو فعالان و دانشجویان انقلابی بیمی به خود راه ندهند و با تشخیص درست مسیر حق در راه اسلام و انقلاب حرکت کنند.

9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها