لرستان - دورود

اجرای طرح های فرهنگی و عمرانی توسط گروه جهادی "شهید همت"

گروه جهادی "شهید همت" دورود (لرستان) در راستای رفع محرومیت های شهری و روستایی استان اقدام به اجرای طرح های فرهنگی و عمرانی نمود.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۱۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مسئول گروه جهادی شهید همت شهرستان دورود در این بارهگفت: گروه جهادی شهید همت با هدف انجام فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم شهری که دارای ناهنجاری های اجتماعی زیادی هستند، شروع به کارکرده است و در طی مدت سه ماه از تشکیل این گروه، دارای 6 کلاس قرآنی، فرهنگی و ورزشی در محلات انگشته و ضرغام شهرستان دورودبرگزار کرده است.

 "ابراهیم قائدرحمت " با اشاره به اینکه این گروه جهادی متشکل از 20 جهادگر متخصص در زمینه های فرهنگی، بهداشت و درمان، عمران و اقتصاد مقاومتی است، افزود: علاوه بر این گروه در حال سازماندهی گروهی جهت محرومیت زدایی در مناطق روستایی نیز هستیم.

وی با بیان اینکه پیگیر مشکل تعطیلی بزرگترین مزرعه پرورش ماهی این شهرستان واقع در روستای عمارت هستیم، افزود: علی رغم ظرفیت بالای این گروه جهادی، تلاش های این جهادگران متاسفانه مورد بی توجهی مسؤلین قرار گرفته است و عدم پشتیبانی مالی آن، ممکن است به انحلال گروه منجر شود. با این حال  از مسؤلین می خواهیم که به این امر توجه کنند.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی خبر درادامه ....

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار