بسته خبری ارسالی ازبسیج مساجد و محلات استان زنجان شامل : برگزاری اردوی جهادی ، تشکیل کارگروه ارتقاء جایگاه مسجد ومسابقات قهرمانی است.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۰۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، برگزاری اردوی جهادی حوزه شهید دستغیب (ره)

به پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات ؛ و به نقل از حوزه شهید دستغیب (ره) زنجان : تیم جهادی شهید محسن وزوایی متشکل از اعضای پایگاه های تابعه این حوزه است که در مدت فعالیت چهار روزه خود در شهرستان ماهنشان، ترمیم و زیبا سازی یکی از مدارس این شهرستان را به پایان رساند.
مسئول این گروه گفت: تیم جهادی شهید وزوایی از سال 94 آغاز به کار کرده و پیش از این در روستاهای اورتا بلاغ و ابراهیم آباد فعالیت داشته است.
برادر صحبت لو در ادامه افزود: هدف این گروه ترویج روحیه جهادی و انقلابی گری، احیاء گفتمان انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و در آخر شناخت بیشتر و بهتر نسل جدید با شهید دانشجو پیرو خط امام شهید محسن وزوایی است.
وی اشاره کرد: این گروه در نظر دارد به صورت جدی در سطح شهرستان زنجان در خصوص محرومیت زدایی فعالیت داشته باشد.

 

تشکیل کارگروه ارتقاء جایگاه مسجد

کارگروه ارتقاء جایگاه مسجد با حضور مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان زنجان در محل حوزه سرداران شهید ناحیه زنجان و با حضور اعضای این کارگروه تشکیل جلسه داد.
در این جلسه مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات استان زنجان ضمن خیر مقدم گویی درباره روند تشکیل و اداره و نقش کارگروه ارتقاء جایگاه مسجد توضیحاتی را برای اعضاء ارئه نمودند. سپس موضوع هایی همچون  نقش ، وظایف ، جایگاه ،  مصوبات و چارچوب کلی کارگروه توسط اعضاء مطرح و تبادل نظر شد . در پایان نیز با برگزاری انتخابات، اعضای هیئت رئیسه کارگروه تعیین شد.

مسابقات قهرمانی حوزه امام حسن مجتبی (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان ایجروداستان زنجان  این مسابقات را در دو گروه شش تیمی برگزار کرد که از هر گروه دو تیم برای مرحله بعدی صعود کردند ، در پایان تیم پایگاه محمد رسول الله زرین آباد به مقام قهرمانی دست یافت . فرمانده حوزه شهری برادر قهرمانی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و بسیجیان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: تیم منتخب برای مسابقات قهرمانی استان اعزام می شود.

لازم به ذکر است : مسابقه فینال با حضور مسئولین شهرستان برگزار در پایان به تیم های اول و دوم جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات