مراسم یادواره شهدای روستای استلج از توابع دهستان شهید آباد استان قزوین به همت گروه جهادی هجرت 8 دانشگاه های شهرستان تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۰۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه شهر آوج ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء افزود: اردوهای جهادی محدود به یک قشر خاص نیست ، همه ی زنان ومردان مومن باید یک وقتی را برای جهاد اختصاص دهند.

وی در ادامه افزود:اگراردو های جهادی همه گیرو همگانی شود ،هیچ مشکلی در منطقه در زمینه محرومیت زدایی نمی ماند.

هاشمی اظهار کرد: دربحث جهاد شهداء برای ما الگو می باشند، شهداء هم خود اهل عمل بودند ،و وصیت آنان برای ما سیره والگو در این زمینه میباشد ،که ما باید از آنان درس بگیریم.

وی تاکید کرد: شهدای والامقام در پیروی وتبعیت از ولایت فقیه پیشگام و الگو بودند.

امام جمعه شهر آوج خاطر نشان کردند: شهداء علاوه بر اینکه جان خود را نثار کردند ،همچنین در انفاق مال و موارد مادی هم الگو بودند.

هاشمی با اشاره به وصیت نامه شهداء افزود: وصیت نامه شهدای والامقام ما به عنوان یک کتاب خود سازی معنوی و راه رسیدن به قرب الهی است.

در ادامه مراسم فرماندار آوج ضمن پاسداشت یاد شهداء عظیم الشان اذعان کرد: این شهیدان علاوه براینکه آبروی این روستا ومحله   اند آبروی انسانیت وبشریت هستند.

سلیمانی با اشاره به وصیت نامه شهداء اظهار کرد: سه چیز و نکته را می توان از وصیت نامه شهداء استفاده کرد که به آنها سفارش کرده اند،ریکی بر اطاعت ونیکی به پدر ومادر ،دوم تبعیت ازرولایت فقیه ودیگری سفارش به حفظ حجاب و عفاف به خواهران می باشد.

  وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان باید با روحیه جهادی و کار شبانه روزی در تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشند ،گفت: مشکلاتی از جمله در بحث منابع طبیعی در روستای استلج ومشکلات دیگر در سطح شهرستان وجود دارد که با یاری مسئولان استانی وشهرستانی بایداین مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/گ

 ،
ارسال نظرات