خبرهای داغ:
چهار دستگاه اتوبوس از زائران حوزه های بسیج ناحیه امام حسین(ع)، روز دوشنبه یازدهم مرداد با بدرقه مسئولان استان و بسیج عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۵۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

اعزام چهار دستگاه اتوبوس از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم به مناطق شمالغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دو دستگاه اتوبوس از زائران بسیجی حوزه های 4شهید ورزنده، و یک اتوبوس از حوزه 6 بسیج شهید باهنر و یک دستگاه دیگر ازحوزه 21 شهید جلالی قنوات، به منظور بازدید از مناطق رزم رزمندگان اسلام در ارتفاعات کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و .... عازم مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور شدند.

اعزام زائران در فضایی آکنده از انس و ارادت به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و با بدرقه رضا سیار فرماندار قم و مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از محل گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) صورت گرفت؛ حجت الاسلام عادلپور امام جمعه قنوات، جمعی از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و بخصوص جوانان از جمله زائران کاروان مذکور بودند.

زائران مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب طی مدت چهار روز و سه شب از برخی یادمان های شهدا از جمله محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، محمد بروجردی و عباس عاصمی، مناطق سردشت، پیرانشهر و حاج عمران و همچنین رزمایشی در ارومیه بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات