واکنش آصفری به رفتارهای زیگزاگی برخی سیاسیون در گفت‎‌وگو با«بسیج»:
آصفری گفت: آقایان لاریجانی و ولایتی به دلیل حمایت از برجام باید اکنون از مردم عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مواضع انتقادی اخیر لاریجانی و ولایتی درباره برجام با اشاره به اینکه این افراد، زمانی از مدافعان مذاکرات هسته ای بودند، گفت: شخص آقای لاریجانی در تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس شورای اسلامی نقش ویژه ای داشت و جالب است اکنون که ضعف های برجام آشکار شده، ایشان دم به انتقاد گشوده است.
 
وی با اشاره به اینکه همین دوستان فضای سنگینی علیه منتقدین برجام در مجلس نهم ایجاد کرده بودند، یادآور شد:  شخص آقای لاریجانی در پذیرش برجام مقصر است و فرار به جلوی فعلی چاره کار نیست.
 
نماینده سابق مردم اراک در مجلس ادامه داد: البته دوستان در شرایط فعلی حاضر به پذیرش هزینه خسارت برجام به کشور نیستند و سعی دارند تا از زیر بار آن شانه خالی کنند در حالی که کشور از منیت های این طیف افراد صدمه های جدی خورده است.
 
آصفری همچنین همسو بودن برخی با اقتضائات زمانه را مورد اشاره قرار داد و گفت: آقای لاریجانی وقتی احساس کردند شرایط جامعه به نفع برجام است موافق برجام بودند و امروز که مردم ناراضی شده اند ایشان هم منتقد برجام گشته اند!
 
وی با تاکید بر اینکه امثال لاریجانی و ولایتی باید بابت بسترسازی برای پذیرش برجام از مردم عذرخواهی نمایند، ادامه داد: اگر دوستان اجازه می دادند در یک شرایط نرمال برجام نقد و بررسی می شد کشور امروز در شرایط فعلی قرار نداشت.
ارسال نظرات