رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مردمی بودن و وجود پشتوانه ملی رمز ماندگاری نهادهای انقلابی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۲۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا با اشاره به اینکه در 12 مرداد ماه به عبارت دیگر سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: نهادهای انقلابی که از پشتیبانی و حمایت مردم برخوردار باشند ماندگار می‌‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انقلابی و مردمی بودن نهادهای مختلف آنها را ماندنی می‌کند، اضافه کرد: اهمیت جایگاه و رسالت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد به طوری که در این زمینه باید به تأکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب توجه شود.

شکرنیا بر لزوم تلاش برای شناساندن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بین مردم حتی بین مسؤولان تأکید کرد و ادامه داد: این نهاد به طور شایسته تاکنون شناخته نشده است، به طوری که فعالیت اصحاب رسانه در این زمینه و معرفی این مجموعه می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی بر لزوم تبیین الزامات و اهداف تأسیس این نهاد در سال‌های نخست پیروزی انقلاب تأکید و تصریح کرد: تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیاز ذاتی انقلاب اسلامی بود، که در این زمینه قدم برداشته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هر انقلابی در کشورهای مختلف پس از پشت‌سر گذاشتن مراحل مختلف از جمله براندازی نظام نامطلوب و استقرار نظام برخاسته از اراده ملی برای نهادسازی مشغول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) همچنین جان‌فشانی و حمایت همه‌جانبه مردم مراحل مختلف را پشت سر گذاشت، بیان داشت: به طوری که بر اساس اهداف، مبانی و نیازهای انقلاب برای نهادسازی تلاش شد.

* بازگشت به اسلام، استکبارستیزی و مردم‌محوری سه ویژگی انقلاب است

شکرنیا با اظهار اینکه انقلاب اسلامی براساس اعلام موضع رهبر کبیر انقلاب سه ویژگی اساسی و شاخص مبنی بر بازگشت به اسلام ناب محمدی، روحیه استکبارستیزی و مردمی بودن دارد، اضافه کرد: در این سمت و سو و برای عمل به شاخصه‌های انقلاب باید با گام‌های محکم قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مستکبران همچنین ایادی داخلی آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دلیل از دست دادن منافع خودشان دشمنی خود را در نهان و آشکار با انقلاب اسلامی نشان دادند، اظهار داشت: بنابراین با اهداف شیطانی به برنامه‌ریزی در سطح گسترده‌ای پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تأکید کرد: برای مقابله با این سری دشمنی‌ها به معنای واقعی کلمه باید گام برداشته می‌شد، بنابراین کشورمان نیاز جدی به برنامه‌ریزی و تأسیس نهادهای انقلابی داشت.

وی گفت: بدین منظور ضرورت مقابله با دشمنان، لزوم احیای مناسبت‌های انقلابی و متوجه کردن افکار عمومی به رویدادهای تاریخ انقلاب ضرورت این موضوع را ایجاب می‌کرد که برای برنامه‌ریزی و تلاش پیرامون پاسداشت مراسم و مناسبت‌های انقلابی مبادرت شود.

ارسال نظرات