فرمانده سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف همچون امنیت، خدمت‌رسانی جهادی و فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و بسیج هنرمندان بیشترین وظیفه‌اش فعالیت در حوزه جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۹۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
علی‌اصغر صوفی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مسؤول کانون بسیج هنرمندان قوچان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بسیج را یکی از نعمت‌های پس از انقلاب دانست و افزود: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف همچون امنیت، خدمت‌رسانی جهادی و فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و بسیج هنرمندان بیشترین وظیفه‌اش فعالیت در حوزه جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه هنرمندان بسیجی در این شهرستان طی چهار سال گذشته برنامه‌های شاخصی همچون همایش زینبیون و واقعه غدیر را به نحو احسن اجرا کردند، گفت: هنرمندان در این برنامه‌های چند هزارنفری نقش اصلی را ایفا کردند که امسال نیز مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در همان ایام با کمک هنرمندان به اجرا درخواهد آمد.

وی قوچان را شهری با توانمندی‌های بالا و نیروی انسانی دارای تحصیلات عالیه برشمرد و یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان همکاری تنگاتنگ و نزدیکی با سپاه و بسیج دارد و بسیاری از برنامه‌ها در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود که امیدواریم در آینده نیز این خدمات و فعالیت‌ها بیشتر شود.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان یادآور شد: امسال یکی از عرصه‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی موضوع صنایع دستی و زیر مجموعه‌های آن است که هنرمندان دارای طرح و ایده در این زمینه می‌توانند از تسهیلات ارائه شده استفاده کنند.

در پایان از زحمات جلیل سروری تقدیر و علی شکفته به‌عنوان مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان قوچان منصوب شد.

جلیل سروری هم‌اکنون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرقبه و شاندیز بوده و علی شکفته نیز یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قوچان محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها