دومین نشست «سبک زندگی اسلامی» با حضور آیت‌الله عباس تبریزیان، پدر طب اسلامی فردا 13 مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه قوچان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۸۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
حجت‌الاسلام کاظم حریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: وظیفه اصلی حوزه علمیه آموزش طلاب علوم دینی است اما در کنار این کار نیاز به انجام کارهای فرهنگی نیز احساس می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) قوچان با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی و پیاده‌سازی آن در تمام عرصه‌ها، گفت: جای خالی برگزاری این‌گونه جلسات در سطح شهرستان خالی است بنابراین باهمت جمعی از جوانان این موضوع را الگو قرار داده و با محورهای مختلف اقدام به دعوت از سخنران برتر کشوری کرده‌ایم.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) قوچان با یادآوری اینکه جلسه اول دی‌ماه سال گذشته با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در این شهرستان برگزار و استقبال خوبی نیز از برنامه توسط اقشار مختلف مردم شد، بیان کرد: امسال نیز با هماهنگی‌های زیاد آیت‌الله عباس تبریزیان، پدر طب اسلامی 13 مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه قوچان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

حریف با اشاره به این مطلب که طب اسلامی نیز زیرمجموعه‌ای از سبک زندگی اسلامی بوده تا طب غربی را فراموش کنیم، یادآور شد: روز پنج‌شنبه چهاردهم مرداد نیز صبح و بعد‌ از ظهر طبابت و ویزیت رایگان از بیماران انجام خواهد شد و مراجعین باید قبل از حضور اقدام به ثبت‌نام کرده باشند.

 وی یکی از مهم‌ترین مشکلات در این زمینه را حضور سخنرانان مطرح کشوری و هماهنگی با این افراد دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون برای نشست بعدی در حال رایزنی با 15 سخنران هستیم و شهرستان آمادگی برگزاری این سلسله جلسات را دارد اما هماهنگی دعوت و حضور سخنران مطرح کار سختی است.

حریف این جلسات را برای بررسی زوایای مختلف سبک زندگی اسلامی و انسجام فرهنگی میان متولیان فرهنگ مناسب دانست و تأکید کرد: شاید برگزاری این برنامه انسجام‌بخشی مناسبی به فعالیت‌های فرهنگی در قوچان بدهد و برای اجرای برنامه‌های منسجم و متحد الگوساز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها