خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان عنوان کرد

شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها از وظایف مجمع بسیج ورزشکاران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی و غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از مهم‌ترین وظایف مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۸۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی بابایی در نخستین نشست مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران استان همدان اظهار داشت: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، کمک و حمایت از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏یافته عموم ورزشکاران استان در عرصه‌های مأموریتی بسیج، غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از جمله مهم‌ترین وظایف و اختیارات مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.

وی دیگر وظایف و اختیارات بسیج ورزشکاران را بررسی راهکارهای ارتقای شأن و منزلت اجتماعی ورزشکاران بسیجی در استان، بررسی راهکارهای توانمند‌سازی ورزشکاران بسیجی با استفاده از ایده‌های خلاق و صاحب‌نظر، تعمیق و افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران استان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در ادامه به برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در سال 95 اشاره کرد و گفت: امروز سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور صاحب نظران و متخصصین، شورای عالی قشر ورزشکاران را به عنوان اتاق فکر ورزش همدان برگزار کرد و این جلسات در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان همدان با ترکیب جدید اعضا در موضوعاتی همچون توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، توسعه ورزش قهرمانی، توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی،توسعه ورزش بانوان، توسعه علمی ورزشی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین فعالیت و تلاش خواهد کرد.

در پایان این نشست رای گیری برای رئیس، نائب رئیس و ارزیاب مجمع برگزار و در پایان رسول منعم به عنوان رئیس، دکتر رشید حیدری مقدم به عنوان نائب رئیس و غلامرضا جعفری به عنوان ارزیاب مجمع بسیج ورزشکاران استان همدان برای سه سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات