خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری کارگاه تجربه‌نگاری گفت: اهمیت مکتوب‌سازی تجربیات کارکنان برای انتقال به نسل‌های بعدی بسیار مهم و با ارزش است.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
سرهنگ امیرعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و توانمندسازی تجربه‌نگاری در سپاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه تجربه‌نگاری و تبدیل تجربیات ذهنی به تجربیات عینی است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام تجربه‌نگاری بسیار مورد تاکید است، افزود: انسان باید از تجربیات دیگران استفاده کند تا بتواند فراتر از گذشتگان حرکت کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: محدود بودن عمر آدمی و عدم کسب تجربه در زمینه‌های مختلف موجب شده انسان به دنبال این باشد که از تجربیات دیگران استفاده کند و این نکته برای نیروهای نظامی اهمیت بیشتری دارد چرا که اشتباه آنان برخی اوقات غیرقابل جبران خواهد بود .

وی با بیان اینکه اهمیت مکتوب‌سازی تجربیات کارکنان برای انتقال به نسل‌های بعدی بسیار مهم و با ارزش است، ادامه داد: اهمیت تجربه نگاری از آنجا آشکار می‌شود که ثبت این تجربه‌ها و خلاقیت‌های فردی راهکار مناسبی برای حل مشکلات باشد.

الیاسی ابراز داشت: پاسداران و حتی سربازان که در طول خدمت با مسائل مختلف کاری برخورد دارند می‌توانند با نوشتن این تجربیات در قالب ارکان تجربه نگاری تجربیات خود را در سامانه سپاه ثبت کنند تا مورد استفاده سایر همکاران قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات