مسؤل سازمان اردویی بسیج کرمانشاه با بیان اینکه این استان پذیرای کاروان های راهیان نور سراسر کشور است، گفت: روزانه 2500 زائر در اردوگاههای راهیان نور کرمانشاه اسکان داده می شوند.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۵۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
سرهنگ پاسدار علی یوسفی‌راد مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با باین اینکه استان کرمانشاه، یکی از استان های میزبان کاروان های راهیان نور در فصل تابستان است، گفت: با شروع راهیان نور غرب و شمال غرب در اردیبهشت ماه، کرمانشاه به عنوان یکی از میزبانان، پذیرای کاروان های راهیان نور بود و این اعزام ها در ماه مبارک رمضان توقف موقتی داشت و بعد از آن، اعزام ها دوباره آغاز شده است و در حال حاضر کاروان های راهیان نور استانهای خوزستان، بوشهر، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان مهمان استان ما هستند.

وی ادامه داد: روزانه 2500 زائر در اردوگاههای راهیان نور کرمانشاه اسکان داده می شوند و در حال حاضر اردوگاههای توحید و شهید دکامی و اردوگاه کربلا میزبان زائران عزیز هستند.

یوسفی راد در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی کشور برای نسل جدید است و بحمدالله امسال نیز اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور به صورت ویژه دنبال می شود.

ارسال نظرات