سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه‌ای از وزارت جهاد کشاورزی خواست فورا لیست تمام واردکنندگان و دارندگان شکر و همچنین موجودی انبارها را به این سازمان اعلام کند.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۳۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه ای برخورد قاطع و فوری با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر را خواستار شد.

متن بخشنامه این سازمان خطاب به مدیران کل تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به شرح ذیل است:

با توجه به نوسانات در توزیع، عرضه و قیمت شکر در روزهای اخیر مقرر شد در راستای ساماندهی و تنظیم بازار، تمام واردکنندگان، مسئولین کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی، تصفیه و عرضه شکر، کالای مذکور را قیمت مصوب بدون هرگونه محدودیتی در سازمان بورس عرضه کنند و همچنین وزارت جهاد کشاوری به عنوان متولی امر ضمن اعمال نظارت موثر بر روند واردات و عرضه شکر توسط کارخانجات و شبکه‌های توزیع موظف به اعلام فوری لیست و مشخصات تمام دارندگان و واردکنندگان شکر و نیز موجودی کل انبارها و میزان خرید واردکنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی می باشند.

بدیهی است در صورت خودداری فعالان اقتصادی در این زمینه و احراز هرگونه تخلف، شعب تعزیرات حکومتی موظف به برخورد فوری و قاطع با عوامل احتکار و بی نظمی در عرضه و بی ثباتی بهای این کالا می باشند.

ارسال نظرات