مسوول بسیج عشایری استان فارس در گفتگو با «بسیج» خبر داد
مسوول سازمان بسیج عشایری استان فارس گفت: وام های چند میلیاردی که به بحث اقتصاد مقاومتی تخصیص داده شده است بین عشایر توزیع کردیم تا افرادی که توانایی راه اندازی واحد تولیدی دارند استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

سیامرز محمدی زاده مسوول سازمان بسیج عشایری استان فارس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات بسیج عشایری در سال اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: وام‌های چند میلیاردی که به بحث اقتصاد مقاومتی تخصیص داده شده است  بین عشایر توزیع کردیم تا افرادی که توانایی راه اندازی واحد تولیدی دارند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه میزان وام اختصاص یافته برای هریک از عشایر حداقل  10 میلیون تومان است افزود: از آنجایی که 15 حوزه اقتصاد مقاومتی در استان فارس داریم برای هر حوزه حداقل 4 وام در نظر گرفته شده است.

مسوول سازمان بسیج عشایری استان فارس در خاتمه اذعان داشت: از جمله سایر خدمات عبارت است از جذب، آموزش، حفظ، انسجام و فراخوانی است که در مهاجرت معکوس نقش موثری داشته است یکی  از مواردی که عشایر تمایل ویژه نشان داده اند،بحث سلاح و تیراندازی است که بیشترین عامل جذب عشایر بوده است و  در سال جاری و سال گذشته سهمیه توزیع سلاح های شکاری را بین عشایر داشتیم که عامل موثر برای اعضای عشایری بوده است.

ارسال نظرات