دیپلماسی لبخند، دستکش مخملی بر روی دست چدنی است

درصورت خیانت‌های آمریکا، به طور قطع چرخه‌ سوخت را فعال می‌کنیم

خبرگزاری بسیج: معاون امور مجلس پدافند غیرعامل، در یادواره شهدای شهر آبسرد دماوند گفت: دولتمردان ما در برابر خیانت‌های آمریکا، به طور قطع چرخه‌ سوخت را مجدداً فعال می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۳۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حمیدزاده در مراسم هفدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد و حومه که در شهر آبسرد برگزار شد، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم با دیپلماسی لبخند جلو برویم در حالی که دستکش مخملی بر روی این دست چدنی کشیده‌اند.

وی با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و راهبردهای حزب خانم کلینتون در برابر جمهوری اسلامی که در درون این حزب تشکیل شده است، افزود: ادامه توافق هسته‌ای و تعطیلی برنامه هسته‌ای است نخستین سیاست راهبردی این حزب در برابر ایران، تعریف شده است.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل، جلوگیری از نقش مخرب ایران در منطقه یعنی عدم‌حمایت ایران از حزب‌الله و انصار الله و نیز تقویت دوستان آمریکا در منطقه و همچنین افزایش تحریم‌های غیرهسته‌ای و مقابله با برنامه موشک‌های بالستیک که باید گفت این خواب‌ها را به گور خواهند برد؛ دیگر راهبردهای این حزب در قبال ایران است.

حمید زاده با اشاره به جنگ سخت و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: در حوزه جنگ نرم، تیم‌هایی از اینها در قالب فعال فرهنگی وارد ایران می‌شوند و جاسوسی می‌کنند و امثال جیسون رضاییان و همسرش که سازمان اطلاعات سپاه آنها را دستگیر می‌کند و این تنها گوشه‌ای از برنامه‌های آنها علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: هر چه امروز کشور ما دارد و هر چه در آینده به دست بیاورد، به برکت خون شهدا است؛ روزگاری در این مملکت در روزنامه‌ها نوشتند که عاشورا صاحب خشونت ‌طلبی است؛ اما آنچه مهم است حفظ راه شهدا است و قوای سه گانه ما باید پشتیبان راه شهدا باشند.

وی بیان کرد: نماینده انگلیس به آقای خرازی در سال‌های اول انقلاب گفت که این حرف‌ها حرف اتحادیه اروپا است، ما ولایت‌فقیه نمی‌دانیم چیست و به رسمیت هم نمی‌شناسیم، ما سپاه را به رسمیت نمی‌شناسیم، نمی‌گذاریم حجاب را در کشور نهادینه کنند، انتخابات بدون نظارت استصوابی را قبول نداریم و اسرائیل عمق استراتژیک ماست و یعنی چه که باید از بین برود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم معنوی باشکوه از خانواده‌های شهدا در شهر آبسرد و دست اندر کاران برگزاری این مراسم تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار