وقتی سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی روی کاغذ می‌ماند
در سال اقتصاد مقاومتی و برخلاف تأکید سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از تولید داخل، بنرهای تبلیغاتی برند پوشاک خارجی در مترو پایتخت نصب شده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۳۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  در حالی که سیاست حمایت از اشتغال و تولید داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، اما واردات رسمی و غیر رسمی کالا و پوشاک خارجی معضلی در راه تولید داخلی به شمار می‌رود و فرصتهای اشتغال جوانان با واردات و قاچاق، به راحتی و به طور رایگان در اختیار خارجی‌ها قرار می‌گیرد.

اگر اهل تردد در مترو پایتخت هستید، به راحتی تبلیغات برندهای پوشاک ترکیه را می‌توانید در واگن‌های مترو تهران مشاهده کنید.

این در حالی است که مقام معظم رهبری مکرراً در سخنان خود تأکید کرده‌اند که باید تولید داخل را حمایت کرد و نباید مردم را برای مصرف کالای خارجی دارای مشابه داخلی ترغیب کرد.

حال باید پرسید نصب بنر برندهای خارجی در متروی پایتخت که پر ترددترین نقطه به شمار می‌رود، چه مفهومی دارد و این تبلیغات چه فیلترهای نظارتی را گذرانده‌اند که مجوز نصب در مکان‌های عمومی را دریافت کرده‌اند.

ارسال نظرات