خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تاکید بر اینکه امروز بسیج پشتوانه اقتدار و عظمت کشور است افزود: در دنیا ساختار بسیج بی نظیر است است چرا که ساختار آن منعطف است و متناسب با نیازها عرصه های کاری بسیج تعریف می شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۱۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از نهبندان خبر،سردار هاشم غیاثی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با بیان اینکه بسیج مواود امام راحل و انقلاب است اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اهداف درازمدی را برای انقلاب پیش بینی کردند و برای تحقق این اهداف نیز نهادهای را ایجاد کردند که سپاه پاسداران و بسیج برای پیشبرد این اهداف در سال های ابتدای انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: در اصل 150 قانون اساسی وظایف سپاه پاسداران عنوان شده است که حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ی سپاه است و در این سالها سپاه و بسیج در کار خود موفق بوده اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن اصلی این نظام است ادامه داد: آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت کشور در عرصه های مختلف تهدیداتی را جلوی پای ما و کشور قرار داد که قطعا اگر حمایت های مردم نبو کشور دچار آسیب می شد و حضور در صحنه مردم و پیروی از ولایت عامل پیشرفت کشور بوده است.

 

سردار غیاثی تصریح کرد: اگر از صدر اسلام بررسی کنیم می بینیم انقلاب اسلامی ما به برکت ولایت 37 سال از عمر خود را پشت سر می گذارد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشده که نقش سپاه و بسیج در این خصوص بی بدیل است چرا که هر جا تجمع ای وجود دارد یک رده از بسیج در آن شکل گرفته و امروز بسیج در تمام قشرها فعال است و امنیت امروز کشور بخاطر مشارکت بسیج است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیج پشتوانه اقتدار و عظمت کشور است افزود: در دنیا ساختار بسیج بی نظیر است است چرا که ساختار آن منعطف است و متناسب با نیازها عرصه های کاری بسیج تعریف می شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) یادآور شد: بسیج امروز توانسته است مطالبات و درخواست های ولایت را تامین کند و مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت های بسیج مهر تایید می زنند که این موضوع افتخار بسیار بزرگی است و همیشه بسیجیان به عنوان خواص مورد مطالبه بوده اند لذا باید این خواص هوشیار و آگاه باشند و به موقع در برابر فتنه ها ایستادگی کنند.

 

سردار غیاثی خاطر نشان کرد: اصل شکل گیری بسیج فرهنگ سازی و در این 37 سال هر جا با فرهنگ بسیجی ورود پیدا کرده ایم موفق بوده ایم.

 

وی با اشاره به موضوع برجام و مذاکرات هسته ای گفت : اگر مسئولان دستگاه دیپلماسی ما مثل بسیجی خود را مطیع ولایت می دانستند شرایط ما این گونه نبود و قطعا دستاوردهای بیشتری به دست می آوردیم اما متاسفانه در این 3 سال فرصت سوزی کرده ایم و فرصت ها و ظرفیت های زیادی را از دست داده ایم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه متاسفانه برخی ها سیاست خواهش و التماس را در نظر گرفته اند و قطعا شکست خواهند خورد ادامه داد: در روز سالگرد برجام آمریکا تحریم های جدیدی را بر علیه ایران تصویب کرد و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب برجام هیچ دستاوردی نداشته است.

 

سردار غیاثی افزود: هسته ای ما تعطیل شده است، دانشمندان هسته ای ما خانه نشین شده اند و ما به تعهدات خود در برجام عمل کرده ایم اما آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده است و خروجی سخنان کسانی که با عتماد حرف می زند محقق نشده که این موضوع به خاطر خوش بینی برخی مسئولان نسبت به آمریکا بود.

 

وی یادآور شد: اگر رهبر معظم انقلاب به موضوع هسته ای ورود نمی کردند و جلوی برجام 2 را نمی گرفتند وا مصیبتا می شد؛ امروز دانشمندان بسیجی ما در حوزه های مختلف آسیب دیده اند که باید نسبت به آنها دل جویی صورت گیرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مردم و مسئولان نسبت به فرمایشات رهبری در خصوص اقصاد مقاومتی بی توجهی کرده اند چرا که امروز نقطه آشیل ما اقتصاد است و دلیل آن هم این است که برخی تفکرها نگاه به برون را در اولویت دارد که اگر نگاه به داخل باشد قطعا معیشت و عزت مردم به حد مطلوب خواهد رسید.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) تصریح کرد: امروز در حوزه اقتصاد و صنعت شرایط فاجعه آمیز است و افزایش آمار بیکاران و تعطیل بودن بسیاری از کارخانه ها نشانه ی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا مسئولان توجه داشته باشند تا از این شرایط خارج شویم.

 

سردار غیاثی در ادامه به دیدار با استاندار اشاره کرد و گفت: در این دیدار و جلسه که بیش از 2 ساعت به طول کشید موضوعات مهم استان و وضعیت برخی مسئولان استانی به صورت کاملا شفاف بیان شد و در این جلسه عنوان شد که بسیج می تواند در عرصه های مختلف برای پیشرفت شاخص های استان ورود پیدا کند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم به موضوعات مطرح شده این جلسه پایبند باشند و موضوعات سیاسی تاثیری بر خدمتگزاری مردم نداشته باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خاطر نشان کرد: در این جلسه قرار شد در 6 دهستان در جهت محرومیت زدایی فعالیت صورت گیرد که با توجه به شرایط شهرستان نهبندان در اولویت قرار دارد.

نسخه مناسب چاپ
ارسال نظرات
پر بیننده ها