عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ماجرای انتخابات و تساهل و تسامح دولت در حوزه فرهنگ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت نباید از این نوع موضوعات در جهت مسائل انتخاباتی بهره برداری کرده و در آستانه انتخابات به سمتی رود و باعث شود که بعضی از هنجار های کشور و نظام ما شکسته شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۰۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از پوشش های نامناسب هنرمندان گفت: فقط هنرمندان نیستند در تمام حوزه های فرهنگی دولت بی تفاوت است و تساهل و تسامح نشان می دهد.

وی افزود: من معتقدم که ما باید چارچوب هایی را تعریف کنیم و بر اساس اصول و این ریز چارچوب ها جلو رویم، مشکل ما همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند یعنی ولنگاری فرهنگی، نمی شود هر کسی هر مدل خواست حاضر شود باید همه بر اساس چارچوب تعریف شده حرکت کنند.

سعیدی اظهار داشت: همین نداشتن تعریف های دقیق باعث شده ما شاهد چنین رفتارهایی باشیم این رفتارهای ناهنجار و مخالف با موازین عرفی و شرعی زیبنده کشور ما نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: یکی از وظایف دولت در جمهوری اسلامی که قانون اساسی بر آن تاکید دارد این است که بالاخره زمینه را برای کمال انسان ها در جامعه فراهم کند نه اینکه خودش باعث شود این تناقضات در رفتارها و پوشش ها علنی شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: دولت نباید از این نوع موضوعات در جهت مسائل انتخاباتی بهره برداری کند ما نباید از این چارچوب ها تخطی کنیم و دولت هم نباید در آستانه انتخابات به سمتی رود و باعث شود که بعضی از هنجار های کشور و نظام ما شکسته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار