یداله لک با بیان اینکه طرح ولایت بر پایه دانش آموز محوری برگزار شده است گفت: واگذاری مسئولیت به دانش آموزان در این اردو از اهداف مهم این این دوره به شمار می آید.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۵۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ یداله لک مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در گفت و گوی اختصاصی با "بسیج" در خصوص برگزاری طرح ولایت دانش آموزان دختر گفت: اردوی ولایت در اردوگاه شهید رجایی محمد شهر برگزار می شود.
 
وی افزود: این اردوی از تاریخ سوم مرداد ماه ، با حضور 200 نفر از دانش آموزان بسیجی دختر آغاز شده است و در روز  جمعه 8 مرداد اختتامیه  دوره دختران برگزار شده است.
 
مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز تاکید کرد: این دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس دبیرستان محسوب می شوند که در این اردو حضور دارند و علاوه بر همایش هایی که برای آنها برگزار میشود کلاس های تخصصی  با حضور اساتید برجسته کشوری در قالب 4 کلاس برای دانش آموزان برگزار میشود.
 
لک گفت: طرح ولایت علاوه بر آشنایی دانش آموزان با ساختار و تشکیلات بسیج، به ویژه، واحد بسیج  دانش آموزی در مدارس مباحثی از قبیل استکبار ستیزی، رسانه و سواد رسانه ای، امامت و مهدویت و ولایت فقیه در ساعات کلاسی برگزار شده است.
 
 مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز بیان داشت: در ساعت های غیر کلاسی و فوق برنامه این اردو انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شده است و در پایان این اردو علاوه بر برگزاری آزمون های کلاسی، در رشته های ورزشی و فرهنگی به افراد برتر اول تا سوم جوایزی اهدا شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: اردوی طرح ولایت بر پایه دانش آموز محوری برگزار شده است، واگذاری مسئولیت به دانش آموزان در این اردو از اهداف مهم این این دوره به شمار می آید.

لک با اشاره به برگزاری طرح ولایت برای دانش آموزان دبیرستانی پسر که در روز یکشنبه آغاز شده است گفت: دوره پسران با ظرفیت و موضوعات مشترک دوره دختران در حال برگزاری است و این دوره در روز 5 شنبه 14 مرداد با حضور مسئولین به پایان خواهد رسید.
 
 
ارسال نظرات