مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت:

ولايت فقيه پايه و اساس دشمني دشمنان با انقلاب است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: روحانيون و طلاب نفوذ دشمن به حوزه هاي علميه را جدي بگيرند زيرا كه دشمنان در اين راستا برنامه ريزي كرده اند و قصد دارند از اين مكان هاي مقدس به انقلاب ضربه بزنند
کد خبر: ۸۷۲۱۴۴۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سيستان و بلوچستان، حجت الاسلام برهان باقري مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان سيستان و بلوچستان امروز( 11مرداد) در همایش استانی ائمه جماعات و اساتید حوزه با محوریت نفوذ و راههای مقابله با آن در کانون شهید عالی زاهدان گفت: از مقام ولايت فقيه در جهان اسلام به عنوان كانون عزت و افتخار ياد مي شود.
 وي افزود: ولايت فقيه مايه عزت و سربلندي نظام بوده و علت دشمني دشمنان با نظام جمهوري اسلامي از بين بردن اين ركن ركين انقلاب است.
 مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان استان يادآور شد: دشمن درصدد نفوذ از طريق حوزه هاي علميه است تا روحانيت از راه بيراه كنند.
 حجت الاسلام باقري با بيان اينكه اگر امنيتي داريم در نتيجه تدبير امام خامنه اي به دست آمده و وجود ايشان مايه سربلندي اسلام بوده است، ادامه داد: بايد قدر ولايت فقيه را بدانيم و در هر شرايطي پيرو خط ولايت فقيه باشيم و از ولايت فقيه حرف شنويي داشته باشيم.
 وي افزود: ضربه اي كه اكنون عالم اسلام دارد مي خورد در نتيجه نفوذ دشمنان حاصل شده و ما بايد مرزبان اسلام و انقلاب باشيم.
 مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان استان شكل گيري فتنه 88 را موفقيت دشمنان در سياست نفوذ دانست و گفت:  دشمنان با  انقلاب هاي رنگي بحث نفوذ در ايران شكل دادند تا نظام را سرنگون كنند و اگر درايت و هوشمندي مقام معظم رهبري نبود دشمن قطعا به اهداف پليد خود از خلق فتنه سال 88 مي رسيد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار