انتقاد نماینده سابق مجلس به پوشش های ناهنجار هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

کسانی که مجوزدادند مقصر این حادثه تلخ فرهنگی هستند

نماینده سابق مجلس گفت: هنوز مادران شهیدی چشم انتظار فرزندان خود هستند ولی این برنامه ها و پوشش های نامناسب و دهن کجی ها خیانت به مردمی است که به مسئولان ما اعتماد کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۰۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
سید عیسی دارایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از عدم نظارت بر پوشش هنرمندان که از بیت المال برای شهرت و درآمد خود استفاده می کنند گفت: یک هنرمند می تواند برای مردم الگو باشد مسئولان باید دقت داشته باشند که در کجا و در چه مقطعی زندگی می کنند و این مسائل در چه کشوری رقم می خورد.

وی افزود: انگار مسئولان ما نمی دانند که در چه حکومتی زندگی می کنند و با شاخصه های آن آشنایی ندارند، باید انسان های متدین و دلسوز که به دنبال ارزش های اسلامی هستند مسئولیت ها را بپذیرند و توجه داشته باشند که در حکومتی زندگی می کنند که هزاران شهید و جانباز تقدیم کشور کرده است برای اینکه ارزش ها زنده بماند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسرای زیادی به عنوان سفیر انقلاب اسلامی مقاومت کردند مسئولان باید این را بفهمند شهدا با خون خود انقلاب را آبیاری کردند مسئولان نمی دانند این خون ها برای چه ریخته شد، اگر این معنا را بفهمند مشکل حل می شود ولی متاسفانه درک نمی کنند و اصلا به این موضوعات توجهی ندارند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: هنوز مادرانی چشم انتظار فرزندان خود هستند و اینها همه برای این بوده که حکومت اسلام و تشیع پیاده شود ولی این برنامه ها و پوشش های نامناسب و دهن کجی ها خیانت به مردمی است که به مسئولان ما اعتماد کرده اند.

دارایی گفت: دلیل این رفتارهای نامناسب هنرمندان این است که مسئولان ما توخالی هستند ، مسئولی که به بیت المال دستبرد می زند یعنی نهایت بی رحمی را انجام داده و آنچه وظیفه اش بوده انجام نداده است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی افزود: باید کسی و جایی باشد که با این ناهنجاری ها برخورد کند هنرمندان به چه اجازه ای با این ظاهر حضور می یابند باید با اینها برخورد شود.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: مسئولانی که به این قضایا اهمیت نمی دهند مجرم هستند اگر با اینها برخورد شود دست و پایشان را جمع می کنند مادر شهیدی که این وضعیت را می بیند دلسرد می شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان فراموش کرده اند که ما شرمنده خون شهدا هستیم وقتی جانبازان قطع نخاعی را می بینند به خود بیایند، ما در حکومت جمهوری اسلامی زندگی می کنیم در این کشور نباید اینگونه مسائل اتفاق بیفتد کسانی که مجوز میدهند جا می دهند تایید می کنند همه از مقصران این حادثه تلخ فرهنگی هستند اینها جرم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار