یک فرد متخلف به جرم شروع به شکار در اراضی روستای چفتان شهرستان طارم دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۶۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: در پی دریافت گزارش از سوی دوستداران محیط زیست طارم، مبنی بر شروع به شکار یک فرد متخلف در اراضی روستای چفتان، محیط بانان شهرستان به محل اعزام و موفق به دستگیری فرد متخلف شدند.

سید رضا معافی مدنی افزود: طی تماس تلفنی یکی از دوستداران محیط زیست طارم با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و اعلام گزارش انجام تخلف شکار و صید توسط یک فرد متخلف، محیط بانان به محل اعزام و پس از یک ساعت تعقیب و گریز فرد متخلف را دستگیر نمودند.

وی اظهار داشت: فرد متخلف پس از مشاهده مامورین یگان حفاظت محیط زیست اسلحه خود را مخفی نموده و اعلام نموده که سلاحی به همراه ندارد ولی محیط بانان با پایش مجدد مسیر تعقیب و گریز اسلحه فرد متخلف را کشف و ضبط نمودند.

مدنی با اشاره به اینکه دو تیر فشنگ نیز در داخل اسلحه وجود داشته و آماده تیراندازی بوده است گفت: پرونده متخلف دستگیر شده تنظیم و به مراجع قضایی شهرستان ارسال گردیده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم در پایان ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست خاطر نشان ساخت: از هم استانی های عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی به نزدیکترین واحد محیط زیست راطلاع داده تا در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات