اعضای گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) روز گذشته در حسینه امام خمینی(ره) به اجرای برنامه نزد رهبر معظم انقلاب پرداختند.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۵۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای گروه جمع‌خوانی قرآن و تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) که متشکل از 63 نفر از قاریان و موشحان تهران است روز گذشته با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) به اجرای برنامه در محضر مقام معظم رهبری پرداختند.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب با تشکر از اعضای گروه برای معطر کردن حسینیه به عطر نام و یاد شهیدان و روحیه انقلابی گفت: از این برادران عزیزی که هم سرود خواندند و هم تلاوت دسته‌جمعی قرآن کردند، تشکر می‌کنم. البته در جلسه همهمه بود، تلاوت بسیار زیبای این برادران عزیز به گوش بعضی نرسید، از دستتان رفت، لیکن بنده با دقت گوش کردم و استفاده کردم.

تلاوت قرآن آیات کریمه قرآن، کلمات قرآن در هر جایی در هر وقتی که تلاوت بشود و خوانده شود مایه روحانیت و برکت و معرفت است به خصوص این آیاتی که این برادران عزیز انتخاب کرده بودند، که آیات سوره احزاب بود و نشان دهنده خط روشن و مستقیم امت اسلامی در هنگامه‌های دشوار در چمبره‌های سخت زمانه روشن‌کننده راه امت است معلوم می‌کند که اگر امت اسلامی در هر برحه دچار مشکلاتی شد راه این است.

در ادامه سه نفر از اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) دقایقی را به محضر مقام معظم رهبری مشرف و با معظم‌له گفت‌وگو کردند.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و سرپرست گروه درخصوص دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: پس از اجرای برنامه به همراه آقایان احمد لیایی و محمد‌جواد مکرمی به محضر رهبر عزیزمان مشرف شدیم که من ضمن معرفی گروه به معظم له گفتم: این همان گروهی است که تواشیح اسماء‌الحسنی را در ماه رمضان اجرا کردند و شما مورد عنایت قرار دادید. قرار است کار‌هایی را در آینده در شهر‌های نجف و کربلا اجرا و ضبط کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب ضمن تشکر بابت اجرای گروه فرمودند: من هم سفارش می‌کنم یک کار جمع‌خوانی قرآن با آیات مربوط به مسائل روز اجرا کنید و آیات مورد نظر خود را هم بیان کردند.

قربانی ادامه داد: در ادامه آقایان مکرمی و لیایی هم نکاتی را با رهبر معظم انقلاب مطرح کردند و آقای مکرمی چفیه آقا را به عنوان یادگار برای اعضای گروه درخواست کردند و ایشان این هدیه متبرک را به ما اعطا کردند.

ارسال نظرات