معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:
طرح شهاب در سال تحصیلی آینده در 6 ناحیه آموزشی استان زنجان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح شهاب در سال تحصیلی آینده در 6 ناحیه آموزشی استان زنجان اجرایی می‌شود.

اصغر بیات افزود: طرح شهاب برای نخستین‌ بار در استان زنجان در شهرستان خرم‌دره اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین‌ بار در سال تحصیلی 94 – 93 اجرایی شده است،اظهار داشت: در این سال دانش‌آموزان مقطع چهارم ابتدایی شهرستان خرم‌دره از طرح شهاب بهره‌مند شدند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 95 ـ 94 دو منطقه آموزشی استان زنجان طرح شهاب را اجرا کردند، تصریح کرد: ناحیه 2 زنجان برای نخستین بار این طرح را در پایه چهارم و شهرستان خرم‌دره در پایه چهارم و پنجم اجرایی کرده است.

بیات با بیان اینکه طرح شهاب در سال تحصیلی آتی نیز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح در سال تحصیلی 96 ـ 95 در شهرستان خرم‌دره در سه مقطع چهارم، پنجم و ششم خود اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح شهاب برای دومین سال تحصیلی در ناحیه 2 زنجان در دو دوره چهارم و پنجم اجرایی خواهد شد، افزود: ناحیه آموزشی ناحیه یک، ابهر، خدابنده و ایجرود نیز در سال تحصیلی جدید برای نخستین بار این طرح را اجرایی می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: در مجموع 6 منطقه‌ آموزشی استان زنجان در سال تحصیلی 96 ـ 95 میزبان اجرای طرح شهاب خواهند بود.

بیات با اشاره به اهداف اجرای طرح شهاب اظهار کرد: شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان از مهم‌ترین محورهای اجرای این طرح است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح فعالیت‌های کلاسی دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطر نشان ساخت: شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان براساس این ارزیابی انجام می‌شود.

گفتنی است، طرح شهاب از سال تحصیلی 92 ـ 91 به صورت آزمایشی در هفت استان خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، خراسان شمالی، کرمانشاه و هرمزگان اجرایی شده است

ارسال نظرات