کارگر نمونه کرمانی در گفتگو با «بسیج»:

طرحی که 7 میلیارد تومان برای کارخانه سیمان کرمان منفعت ایجاد کرد

مجید شمسی پور با بیان طرح اجرا شده حداقل 7 میلیارد تومان برای کارخانه صرفه جویی داشت افزود: با توجه به اینکه کارگر قسمت فیلتراسیون کارخانه سیمان بودم، طرح دادم و اجرا کردم.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۲۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
مجید شمسی پور کارگر نمونه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به دلیل تجلیل چه بوده است اظهار داشت: طرحی که ارائه کردم در زمینه جلوگیری از گرد و غبار کارخانه سیمان کرمان بود که میزان گرد و غبار بالاتر از حد مجاز بود و به مدت 10 سال بود کارخانه صنعت سیمان درگیر مساله الکترو فیلتر بود و هزینه زیادی برای  مشاوران پرداخت کرد که بومی نبودند و از سایر نقاط آمده بودند.

وی با بیان طرح اجرا شده حداقل 7 میلیارد تومان برای کارخانه صرفه جویی داشت افزود: مشاوران نتوانستند این مساله را حل کنند با توجه به اینکه  کارگر قسمت فیلتراسیون کارخانه سیمان  بودم، طرح دادم و اجرا کردم تا گرد و غبار کارخانه به حد استاندارد برسد.

این کارگر نمونه کرمانی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، کارخانه  حداقل 7 میلیارد منفعت کرد و از توقف دو ماهه کوره کارخانه که موجب بیکاری و آسیب اقتصادی زیادی می‎شد جلوگیری بعمل آمد، این در حالی است که در این طرح حداقل 30 میلیون تومان هزینه برد و با استفاده از وسایل  دور ریز موجود در کارخانه بود .

شمسی پور در خاتمه اذعان داشت: با نگاه به توانمندی و تعهد کارگر ایرانی معضل کارخانه سیمان کرمان که از سال 83 تداوم داشت را حل کنیم و لبیک گوی پیام رهبری معظم در راستای اقتصاد مقاومتی هستیم.

ارسال نظرات