خبرهای داغ:
سرپرست خبرگزاری مهر در قزوین اذعان کرد: نگاه فرهنگي به رسانه مي تواند جاذبه ايجاد كند اما نگاه امنيتي و اطلاعاتي باعث فاصله گرفتن از سپاه مي شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين، محمدرضا جباري پيشكسوت خبر و رسانه استان قزوين در ديدار سر زده معاونت روابط عمومي سپاه استان از خبرگزاري مهر ضمن تشكر از كار پسنديده روابط عمومي سپاه استان گفت: براي اولين بار است كه  معاونت روابط عمومي سپاه استان در چند سال اخير به طور سرزده و يا رسمي از رسانه هاي استان بازديد مي كند و براي ما يك غافلگيري بود.

جباري افزود: ما معتقديم هر اتحادي كه منافع مردم انقلاب و اسلام را تامين كند پسنديده است و تحكيم  با نگاه تعامل سازنده از طرف نيروهاي انقلابي مخصوصا سپاه باور مردم را هرچه بيشتر به انقلاب و نظام تقويت مي كند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار مسئولین سپاه با رسانه‌ها باعث می‌شود که رسانه ها درک کنند سپاه يك نهادمردمي است كه  با باور هاي عميق مردمي و اعتقادي  ما  ايرانيان گره خورده است. 

سرپرست خبرگزاری مهر اذعان کرد: نگاه فرهنگي به رسانه مي تواند جاذبه ايجاد كند اما نگاه امنيتي و اطلاعاتي باعث فاصله گرفتن از سپاه مي شود.

وی با اشاره به همکاری خبرگزاری مهر با سپاه استان قزوین عنوان کرد: خبرگزاري مهر قزوين  نهايت همكاري را با  سپاه استان خواهد داشت  و در بازتاب عملكردها در قالب اردوهاي جهادي راهيان نور و بسيج سازندگي و ساير پروژه ها  آمادگي  همكاري بيشتر و باز تاب آن در افكار عمومي دارد.

جباری با بیان اینکه سپاه نهادی انقلابی است، تصریح کرد: سپاه يك  نهاد انقلابي و  مردمي است كه  با باور هاي عميق اعتقادي  ما  ايرانيان و مظلومان عالم گره خورده است.

خبرگزاري مهر جها دي و بسيجي وار كار مي كند

معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین

سید حسین حسینی نسب در ادامه این دیدار گفت: مسئولان در خبرگزاری بسیج استان از تجربه و تخصص شما  كه به عنوان گنج خبري استان قزوين محسوب می‌شوید،استفاده خواهيم كرد و از نقطه نظرات شما جهت  خدمت بيشتر به مردم در راستاي منافع انقلاب بهره خواهيم گرفت.

این مسئول ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران خبرگزاری مهر با سپاه استان متذکر شد: خبرگزاری مهر به عنوان مجموعه بسیجی شناخته شده است چرا که در همه عرصه هاي خبري خالصانه حضور دارد و همكاري بسيار خوبي با مجموعه سپاه داشته است.

معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: لذا ضمن خسته نباشيد به مجموعه خبرگزاري مهر و پرسنل جهادي آ ن  جهت انعكاس و پوشش خبري  خدمات اين نهاد درحوزه هاي مختلف سازندگي آموزشي، فرهنگي،راهيان نور،اردوي هاي جهادي توانمند سازي خانواده هاف سازندگي در عرصه هاي مختلففاموزش و مشاوره بهداشت و درمان نيازمند همكاري بسيجي وار شما هستيم.

این مسئول در خاتمه با اشاره به شهدای شاخص متذکر شد: در استان شهيده شاخص بسيجي كشوري  بنام رقيه رضايي هستيم كه قزويني مي باشد و بايد به آن پرداخته شود و در بحث شهيد شاخص استان ،شهيد قدرت الله چگيني را داريم كه از فرهنگيان مظلوم  و شهيد ترور مي باشد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها