خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سگزآباد:

اختلافات مذهبی دلیل جنگ ‌های منطقه نمی‌باشد

امام جمعه موقت سگزآباد اذعان کرد:دلیل ناامنی و جنگ‌های سال‌های اخیر در منطقه اختلافات قومی و مذهبی نیست.
کد خبر: ۸۷۲۱۲۴۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

حجت‌الاسلام سید حسینی امام جمعه موقت سگز‌آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون روابط اخیر ایران و عربستان اظهار کرد: عربستان و حکام دیکتاتور آن آلت دست استکبار جهانی یعنی آمریکا و صهیونیست می‌باشد و عربستان تابعی برای پیشبرد اهداف غرب در منطقه می‌باشد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی ایران و عربستان تشریح کرد: اختلافات مذهبی شیعه و سنی نمی تواند دلیل جنگ‌های امروز منطقه باشد چرا‌ که مسلمانان سالیان طولانی در داخل و خارج مرزهای ایران اسلامی با صلح در کنار هم زندگی کرده‌اند ولی در سال‌های اخیر بدخواهان جامعه اسلامی با دامن زدن به این اختلافات و بزرگ جلوه دادنشان، اختلافات قومی و قبیله ‌ای را در رسانه‌های عمومی علنی کرده‌اند.

حسینی در ادامه افزود: هدف آمریکا از ایجاد جنگ و نا‌امنی در منطقه فراهم آوردن فرصت برای تثبیت دولت ناحق صهیونیست و حفظ آرامش اسرائیل است.

امام جمعه موقت سگزآباد در خاتمه بیان کرد: در این زمان که آل‌سعود در روابط خود با ایران شمشیر را از رو بسته است ما باید با حفظ عزت و اقتدارمان با هوشمندی با این قضیه برخورد کنیم به‌طوری‌که هم وحدت و یکپارچگی جامعه اسلام حفظ شود و هم دست استکبار جهانی که نمود آن در منطقه صهیونیست است از کشور‌های اسلامی کوتاه شود.

1101/20ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها