خبرهای داغ:
فرماندار قزوین اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه اسلامی با معیارهای قابل قبول داشته باشیم باید دست در دست هم از همه ظرفیت های جامعه در جهت رسیدن به جامعه آرمانی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش نماییم .
کد خبر: ۸۷۲۱۲۱۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید علی موسوی فرماندار قزوین در بازدید از محل برگزاری و دیدار با عوامل اجرایی نمایش فصل شیدایی از تلاش همه دست اندرکاران عرصه های مختلف فرهنگی خصوصا اثر ارزشمند فصل شیدایی تقدیر نمودند  .

فرماندار قزوین انجام کارهای فرهنگی را وظیفه همه دستگاهها دانست و افزود : اگر می خواهیم جامعه اسلامی با معیارهای قابل قبول داشته باشیم باید دست در دست هم از همه ظرفیت های جامعه در جهت رسیدن به جامعه آرمانی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش نماییم .

نمایش فصل شیدایی روایت خلقت آدم تا خاتم (ع)، تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که با بهره گیری از صحنه های بدیع و جذاب و با استفاده از نور، صدا، تصویر، دکور و هنر بازیگری تاکنون در 10 استان کشور به نمایش درآمده و از 20 تا 29 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر (عج)، مقابل بوستان باراجین به نمایش گذاشته می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها