حمید رسایی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
نماینده سابق مجلس گفت: برای آقای روحانی همین که با غربی ها دست می دهد و به کشورهای فرانسه و ایتالیا سفر می کند مفهوم عزت را دارد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۸۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام برای ما عزت آورده است و با شعار توخالی نمی توان در مقابل قدرت های بزرگ ایستاد، اظهار داشت: توخالی و توپر بودن شعار ها به توخالی و توپر بودن کسی بستگی دارد که آن شعار را سر می دهد.

رسایی ادامه داد: اگر کسی توخالی باشد طبیعتا، شعارها نیز برای او توخالی جلوه می کند؛ عزت و ذلت نیز به همین شکل است و می تواند تعاریف مختلفی داشته باشد.

وی افزود: وقتی کسی از زبان انگلیسی و از تحصیل در انگلستان ذوق زده شده و مدرک یک دانشگاه دسته چندم انگلیس برای او یک افتخار محسوب می شود طبیعتا تعریف آن شخص از عزت با چیزی که اسلام می گوید کاملا متفاوت است.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: تعریف ما از عزت بر اساس دین اسلام و آموزه های امام راحل، کاملا با دیدگاه این آقایان متفاوت است بنابراین تعریف آقای روحانی از عزت با تعریف ما کاملا متفاوت است.

رسایی تصریح کرد: برای آقای روحانی همین که با غربی ها دست می دهد و به کشورهای فرانسه و ایتالیا سفر می کند مفهوم عزت را دارد اما تعریف مردم از عزت با مصادیقی که آقای روحانی آنها را عزت می داند کاملا متفاوت است.

ارسال نظرات